کد خبر: ۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 07
اگر از رهیافت همیشه یک شکل سامسونگ خسته شده اید و به دنبال گوشی متفاوتی میگردید که شاید با همه گوشی های قبلی خط خود متفاوت باشد، شاید هوشمند جی 5 ال جی پاسخ نیاز شما باشد. شرکتی که معمولا در پرچم داران خود هموراه یک گزینه جدید برای شگفت زده کردن مخاطبان دارد.

اگر از رهیافت همیشه یک شکل سامسونگ خسته شده اید و به دنبال گوشی متفاوتی میگردید که شاید با همه گوشی های قبلی خط خود متفاوت باشد، شاید هوشمند جی 5 ال جی پاسخ نیاز شما باشد. شرکتی که معمولا در پرچم داران خود هموراه یک گزینه جدید برای شگفت زده کردن مخاطبان دارد.

در مورد جی 5 ال جی تا کنون برخی شایعات به گوش رسیده است و قبل از رونمایی از این هوشمند در روز 21 فوریه شاید شانس آن وجود داشته باشد که نگاهی از نزدیک به این هوشمند و قابلیت های احتمالی آن داشته باشیم.

آنچه تا کنون از میان شایعات مشخص شده این است که احتمالا این هوشمند با طراحی مشابه جی 4 و بدنه پلاستیکی که با قاب چرمی همراه میشود، ارائه خواهد شد. برای بسیاری این کار یک قدم اشتباه از سوی ال جی است و این موضوع در ارتباط با V10 با طراحی کاملا انقلابی تا حدی صحیح هم به نظر میرسد.

همچنین برخی اشاره کرده اند که ال جی قرار است در طراحی هوشمند سال 2016 خود از خانواده G Flex با قاب خمیده و قابلیت Self-Healing یا خود ترمیمی بهره بگیرد. این شایعات در این چند روز زیاد بوده است، اما آیا همه آنها صحت دارد؟ بگذارید نگاهی کلی به ال جی 5 از خلال این شایعات داشته باشیم.

موارد قابل اطمینان در مورد شایعات

تماشا کنید: هر آنچه که باید در مورد LG G5 بدانید


اولین نکته که میتوان از جی 5 ال جی در مورد آن مطمئن بود این است که ال جی به شکلی معنا دار تاریخ 21 فوریه را برای معرفی هوشمند خود تعیین کرده است که یک اعلان جنگ جدی به سامسونگ است. گویا این شرکت کره ای به حد کافی از ماندن زیر سایه رقیب داخلی خود به ستوه آمده است.

نکته دوم این است که به نظر میرسد در بارسلونا شاهد جامه ای جدید برای جی 5 باشیم. گویا قرار است با طراحی پلاستیکی در این هوشمند خداحافظی کرده و شاهد یک بدنه تمام آلومینیوم (یا فلز دیگر) به جای پلاستیک باشیم.

در مورد سخت افزار این گوشی نیز آنگونه که مشخص است، قرار بر آن شده که جی 5 همانند همه گوشی های رده بالای اندروید سال 2016 از اخرین سخت افزارهای موجود بهره بگیرد: پردازشگر اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم، صفحه نمایش با وضوح Quad HD، تکنولوژی شارژ سریع، USB Type-C، آخرین نسخه اندروید یعنی مارشمالو، حسگر اثر انگشت و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی.

موارد تقریبا قابل اطمینان

یکی از مهمترین دلایلی که کاربران در سال 2015 خرید گوشی جی 4 را به سایر دستگاه ها ترجیح میدادند این بود که این گوشی همچنان از باتری قابل جداسازی و اسلات کارت حافظه Micro SD پشتیبانی میکرد. در نتیجه به نظر میرسد که در جی 5 نیز شاهد این امکانات باشیم به ویژه بعد از آنکه ال جی، شرکت سامسونگ را به دلیل ضعف باتری گوشی های اش به شدت تمسخر کرده است.

همچنین وجود دو لنز با زاویه باز در پشت این گوشی هوشمند تقریبا در همه تصاویری که از آن به دست داده شده، به چشم میخورد که گفته میشود در مجموع 24 مگاپیکسل است (16 + 8). همچنین به نظر میرسد که دوربین دوم این دستگاه از وضوح 8 مگاپیکسل برخوردار باشد که برای گرفتن یک سلفی تر و تمیز، کفایت میکند.

از سوی دیگر یک تغییر در طراحی جی 5 میتوانید مورد توجه قرار گیرد و آن جا به جا شدن دکمه های تنظیم صدا از پشت به کنار گوشی. البته دکمه Power همچنان در پشت گوشی باقی خواهد ماند و وظیفه حساس اسکن اثر انگشت و حفاظت زا قفل گوشی را به عهده خواهد داشت.

تماشا کنید: هر آنچه که باید در مورد LG G5 بدانید


در مورد صفحه نمایش نیز احتمالا شاهد اندازه 5.6 اینچ و تا حد زیادی شبیه به جی 4 خواهیم بود. و البته بدون شک حدی از خمیدگی برای نمایش قدرت ال جی را همانند جی 4 را باید مد نظر داشته باشیم.

شعبده های ال جی

تماشا کنید: هر آنچه که باید در مورد LG G5 بدانید


در عین حال برخی شایعات قابل توجه و جالب نیز در مورد جی 5 به گوش رسیده است. گویا قرار است ال جی تعدادی از امکانات جدید و جالب توجه را در هوشمند خود به کار بگیرد که از جمله آنها باید به Magic Slot اشاره کرد که هنوز اطلاعات دقیق در مورد آن وجود ندارد.

همچنین گفته شده است که این هوشمند از یک صفحه نمایش دوم در بالا برخودار خواهد بود که یاد آور V10 است. از سوی دیگر جالب ترین نکته در مورد ال جی، جی 5 این است که گویا باتری این هوشمند از پایین آن به حالت کشویی وارد گوشی شده و از آن خارج میشود:

تماشا کنید: هر آنچه که باید در مورد LG G5 بدانید


هنوز در مورد ظرفیت باتری این هوشمند اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر میرسد که نباید انتظار ظرفیتی کمتر از 3 هزار میلی آمپر را داشت. تاریخ عرضه نیز در خوشبینانه ترین حالت ماه مارس و در بدترین حالت ماه می است.


حال در ویدئو زیر که توسط PocketNow تهیه شده است، میتوانید هر آنچه در مورد ال جی جی 5 شایعه شده است را در یک جا ببنید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار