کد خبر: ۳۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 15

درس زبان انگلیسی به عنوان سخت ترین درس دروس عمومی کنکور همیشه مورد توجه ویژه طراحان کنکور بوده است در این راستا هم دانش آموزان تیزبین توجه ویژه ای به این درس داشته اند و اصلیترین دلیل آن است که در صورتی که بتوانند این درس را در کنکور با درصد بالا بزنند تا حدود زیادی راه را برای عبور از کنکور پیموده اید زیرا اکثر دانش آموزان با این درس مشکل دارند و نمیتوانند درصد بالایی را بزنند و حتی بسیاری ازآنها با پاسخ سفید از این درس مهم عبور می کنند.

درس زبان انگلیسی علاوه بر اینکه برای برخی بسیار درس سختی است ولی برای بسیاری این درس همراه با شیرینی خاصی بود است دلیل آن هم این است که این دانش آموزان فوت و فن این درس را به خوبی فرا گرفته اند و از قسمت سخت این درس عبور کرده  اند.

زبان جامع مبتکران

به دلیل اهمیت بالای این درس به دانش آموزان توصیه میشود که به این درس بدون ترس ورود کنند تا بتوانند از رقیبان خود عقب نمانند.

حال که این درس انقدر مهم است چه منعبی برای این درس مطالعه شود که هم از سبک خوب استفاده شده باشد و هم از هر لحاظ جامع باشد ؟

در این بین کاملترین و پرفروشترین کتاب کنکور که تا به حال چاپ شده است را معرفی می کنیم.

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور انتشارات مبتکران اثر ارزشمند دکتر شهاب اناری به جرات پرفروشترین کتاب زبان انگلیسی برای کنکور کلیه ی رشته های پایه دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد به گونه ای که در همین سال به فروش 000/30 نسخه در یک فصل رسیده است.

در کتاب زبان جامع مبتکران ابتدا آموزش بسیار روان و جذابی که قابل فهم برای همه دانش آموزان باشد را ارائه کرده است به طوری که تمام مباحث موجود در سه سال دبیرستان را پوشش داده است و از مطالب اضافه که در کنکور جایی ندارند پرهیز کرده است سپس به سوالات تالیفی و استاندارد از کتب منابع پرداخته است به طوری که اکثر مشاوران تاکید کرده اند که درصد بالایی از سوالات کنکور دقیقاً از این کتاب طراحی شده است . سطح بندی سوالات نیز به گونه ای است که از سوالات راحت تر شروع شده و به سوالات سخت تر رسیده است بنابراین قابل استفاده برای تمام دانش آموزان در هر سحطی میباشد .بعد از سوالات تالیفی به سوالات کنکور دوره های گذشته پرداخته است و تمام سوالات کنکور سال های اخیر خود را به صورت پاسخ های کامل تشریحی آورده است . تا کید نویسنده بر این است پاسخ ها به دقت مطالعه شوند تا از نکات ویژه موجود در پاسخ ها بتوانید به نحو احسن استفاده کنید . در ویرایش جدید کتاب زبان جامع مبتکران تغییرات اساسی در کتاب لحاظ شده که باعث شده این اثر نسبت به کتابهای مشابه دیگر متمایز شود. از نمونه تغییرات اساسی در این کتاب می توان به جدا شدن واژگان کنکور به صورت جدا در یک کتابچه رایگان برا ی حمل راحت تر و استفاده در هر جا و زمان اشاره کرد. همچنین قرار دادن کار و تمرین ها در هر متنی که باعث انطباق کامل سوالات کنکور با این کتاب می باشد.

شما دانش آموزان عزیز برای تهیه کتاب فوق کافیست به سایت فروشگاه تکتاب به نشانی telketab.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 664770460-66470470-021 تماس بگیرید تا کتاب حاضر را به صورت تخفیف ویژه با ارسال رایگان درب منزل دریافت نمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار