کد خبر: ۳۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کلاس مجازی یا کلاس سنتی؟

پدیده تدریس یا یادگیری مجازی به طبع در سالهای گذشته نسبت به حال رشد بی سابقه ای داشته است که این امر با مدیریت بهینه و انتخاب صحیح میتواند پیشرفت های چشمگیری نسبت به کلاس های سنتی و خسته کننده داشته باشد.

 

برقراری ارتباط با آموزش مجازی

به گزارش وبلاگ فاما سرور , از مشکلات این روز های جهان تا مشکلات آموزشی که کماکان در فضای سنتی و خسته کندده بدون استاندارد های روز دنیا , دانش آموزان میلی به یادگیری نداشتند, حال آن که کرونا نیز به آن اضافه شده , راه حل چیست؟

تنها راه حل آن استفاده از کلاس های مجازی برای تدریس میباشد که از آموزشگها های کوچک تا دانشگاه های بزرگ و شرکت ها و... در گوشه ای از سایتشان یک لینک ورود به وبینار یا ورود به کلاس مجازی را مشاهده میکنید.این امر شاید در سال گذشته و سالهای قبل کمی غیر قابل هضم بود برای جمع کثیری از مردم چرا که با این تفکر به استقبال آن میرفتنت: "حضوری یاد نمیگیریم مجازی یاد بگیریم؟"

کلاس مجازی یا وبینار را در این روزها جز تاپترین گزینه ها برای تدریس میتوان معرفی کرد , چراکه شرکت های کوچک و کلاس های موسیقی کوچک با تدریس آنلاین بزرگتر شده اند و دیگر جبر جغرافیایی در تامین برقراری آموزش برای آنها محدودیت نیست بلکه میتوانند از تمام دنیا کاربر و دانشچو جذب کنند.این نکته مثبت ماست.

 

معرفی کلاس های مجازی آنلاین:

کلاس مجازی آنلاین به محیطی که در آن آموزش و تدریس و جلسه های کاری یا وبینار صورت میپذیرد گفته میشود که بر بستر های مختلفی ارایه میشود مثل بیگ بلو باتن, ادبی کانکت و...

معرفی نوع کلاس های آنلاین:

·       کلاس مجازی ویدیو محور: در این نوع کلاس ها بیشتر از ویدیوهای تهیه شده در ضمینه های مختلف استفاده میشود که مدرس بصورت زنده در آن حضور ندارد و صرفا جهت آموزش استفاده میشود.

·       کلاس آنلاین زنده: در این نوع کلاس های هم مدرس و دانشجو یا شرکت با فروشندگان یا وبینار برگزار میشود که بصورت زنده هر دو گروه میتوانند مکاتبه , تدریس, جلسه کاری , آموزش موسقی , یا کلاس مخصوص دانش آموزان و دانشجویان برگزار شود.

 

مزایا استفاده از کلاس آنلاین

1-    محدوده جغرافیایی حذف میشود و میتوان در هر کلاسی شرکت کرد.

2-    پدیده تدریس مجازی باعث شده تا خستگی های کلاسهای سنتی را حذف کرد و دانش آموز یا دانشجو با محیط جدیدی از تدریس آشنا شده که این امر برای دبیران محترم و اساتید دانشگاه ها هم راحتتر شده است.

3-    صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی آلودگی هوا و ترافیک و...

4-    مانور بهتر موضوعی در انتخاب دروس و معرفی محسولات یا کلاس های تدریسی.

5-    افزایش دقت در ورود و خروج که منجر به آنالیز دقیق کاربر و مدیریت آن میشود که این امر برای والدین بسیار موثر خواهد بود.

کلاس مجازی یا کلاس سنتی؟


معرفی سرور بیگ بلو باتن(bigbluebutton)

تعداد محدودی نرم افزار وجود دارند که قابلیت تشکیل و راه اندازی کلاس های آنلاین را دارند که از بین آنها با توجه به پشتیبانی و فاکتور سرعت و کیفیت بهترین و ساده ترین آنها که محیطی کاربر محور را دارند بیگ بلو باتن میباشد که راه اندازی این سرورهای کلاس مجازی نیاز به تجربه و تخصص میباشد که گروه شرکت های فاما (فاما سرور) نزدیک به 9 سال تجربه در ضمینه آی تی و 3 سال تجربه کافی در مدیریت و راه اندازی این کلاس ها را دارا میباشد که قیمت های مناسبی را در موضوع سرور مجازی بیگ بلو باتن را دارا میباشد.

 

چرا فاما سرور؟

 

تیم فاما سرور با داشتن تجبره کافی و منابع مختلف چندین سال است که در این ضمینه فعالیت میکند , نکته هایی در انتخاب سرور برای کلاس مجازی وجود دارد که نیاز به دارا بودن شرایطی برای راه اندازی آن ها در داخل کشور عزیزمان  است, همچنین انتخاب سرور مجازی یا سرور اختصاصی بسته به شراطی تعداد نفرات دارد که قبل از خرید به شما مشاوره رایگان داده میشود تا بهترین انتخاب و کمترین هزینه را داشته باشید.

فاما سرور دارای دیتاسنتر اختصاصی با پورت نامحدود است که بسته به نیازهای مشتری خدمات با کیفیت تر و سریع تری را نسبت به راه اندازی و نصب انجام میدهد .

تخفیف ویژه برای مناطق محروم و سرور اسپانسری کلاس آنلاین نیز ارایه میشود.محدودیت منطقه ای را با یک کلیک حذف میکنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار