کد خبر: ۳۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 04
خرید هاست برای کسب و کار نوپا

خرید هاست یکی از اصلی ترین ترندهای این دوره می باشد و دلیل آن نیز رشد بسیار زیاد کسب و کار نوپا می باشد. خرید هاست همراه برای کسب و کار نوپا باید با دقت بالایی انجام شود تا در  راه اندازی سایت هیچگونه مشکلی به وجود نیاید. هاست بخشی از فضای اینترنتی به حساب می آید که تشکیل دهنده بخشی از سرور می باشد. اگر شما نیز در بین کسب و کارهای تازه قرار گرفته اید، می توانید با نکات خرید یک هاست مناسب آشنا شوید. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

با نکات خرید هاست برای کسب و کار نوپا آشنا شوید

سایت هایی که به صورت تازه کار هستند، باید بتوانند عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهند. به همین علت در مرحله اول به یک هاست مناسب نیاز دارند تا با داشتن ویژگی های متعدد بتوانند رضایت کاربران را به سمت خود جذب کنند. از این رو اگر شما می خواهید با این نکات آشنا شوید کافیست ادامه این مطلب را دنبال کنید.

خرید هاست برای کسب و کار نوپا

قیمت؛ اولین نکته مورد بررسی

قیمت اولین نکته مهم و حائز اهمیتی به شمار می رود که می توان به بررسی آن پرداخت. بسیاری از افراد در هر چیزی به دنبال ارزان ترین ها و یا گران ترین ها هستند. در حالی که اگر بخواهیم این مورد را برای هاست مورد بررسی قرار دهیم می توان اینطور بیان گفت که اگر به دنبال یک هاست خوب هستید، نمی توانید نوع ارزان قیمت آن را پیدا کنید. همچنین اگر هاستی پیدا کردید که از قیمت بسیار بالایی برخوردار بود، دلیلی بر خوب بودن آن نمی باشد. به همین علت شما باید بتوانید بر اساس توان مالی خودتان یک هاست را مناسب کسب و کار نوپای خودتان پیدا کنید. در این رابطه می توانید به رزومه کاری شرکت هاستینگ نیز توجه داشته باشید.

پشتیبانی؛ دومین نکته مورد بررسی

پشتیبانی یکی دیگر از نکات بسیار مهمی به حساب می آید که هر هاستی باید از آن بهره مند باشد. پشتیبانی زمانی به کار شما خواهد آمد که با مشکلات فنی مختلفی روبرو شوید. در این صورت شرکت هاستینگ انتخابی شما باید بتواند خدمات ویژه ای را به صورت 24 ساعته از خود ارائه دهد. این کار باعث خواهد شد تا مشکلات شما با سرعت بسیار بالایی حل شوند و سایت شما با آسیب روبرو نشود.

سرعت؛ سومین نکته مورد بررسی

سرعت از مهم ترین و تاثیرگذارترین ویژگی در عملکرد ویژه یک سایت و کسب و کار نوپا به حساب می آید. سرعت باید به گونه ای باشد تا بتواند مخاطب را راضی نگه دارد و کندی و ترافیک سایت آن ها را اذیت نکند. سرعت به عوامل مختلفی همچون پهنای باند، سرورها و سخت افزارها بستگی دارند. برای روشن شدن موضوع می توان اینطور بیان کرد که اگر هارد یک سرور پر سرعت باشد و در کنار آن حافظه رم و پردازشگر نیز بالاتر و قدرتمندتر باشد، به تدریج سرعت بارگذاری نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همین موضوع باعث خواهد شد تا به این دسته از موارد در کنار یکدیگر توجه کنید و هیچ کدام را از قلم نیندازید. همچنین نکته ای که در اینباره وجود دارد این بوده که سرعت بالا ناخودآگاه بر روی سئو سایت نیز تاثیر خود را اعمال می کند.

سرورهای پر قدرت؛ چهارمین نکته مورد بررسی

چهارمین نکته حائز اهمیت سرورهای پر قدرت هستند که باید هر هاستی آن ها را داشته باشد. سرورهای پرقدرت شامل نرم افزارهای جدید می شوند که باید این قابلیت را داشته باشند تا بهترین عملکرد را از خود برای سایت به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال این نرم افزارها علاوه بر جدید بودن باید کاملا به روز نیز باشند. هیچ راهی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد. چرا که شرکت های هاستینگ هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با این موضوع در اختیار کاربر قرار نمی دهند.

به همین علت شما باید به رزومه کاری شرکت توجه داشته باشید. اگر شرکت رزومه کاری موفقی را برای خود ترتیب داده باشد، به همان اندازه نیز می تواند در جذب مخاطبان به خود نیز موفق باشد و شما راحت تر می توانید به آنها اعتماد کنید.

امنیت؛ پنجمین نکته مورد بررسی

امنیت نیز روشن کننده هر چیزی می باشد. شرکت هاستینگ مورد نظر شما باید بتواند بهترین امنیت را برای هاست شما فراهم کند. در این راستا می تواند از کارهای مختلفی بهره ببرد که تشکیل لایه های دفاعی در بین این موارد قرار می گیرند. همچنین در کنار آن یک شرکت خوب باید به روزرسانی های متعددی را به صورت زنجیروار اعمال کند تا بیشترین درصد امنیت را فراهم نماید. هر چقدر امنیت بالاتر باشد، به همان اندازه نیز باعث خواهد شد تا عوامل خارجی کمتر به درون سایت نوپای شما نفوذ کنند و ایجاد کننده مشکل باشند.

پشتیبان و بکاپ گیری؛ ششمین و آخرین نکته مورد بررسی

پشتیبان و بکاپ بگیری آخرین گزینه حائز اهمیت برای راه اندازی سایت برای کسب و کارها نوپا به حساب می آید. یک سایت ممکن است با مشکلات مختلفی از جمله اختلالات برنامه نویسی و یا نرم افزاری روبه رو شود. همین موضوع می تواند باعث از بین رفتن اطلاعات و فایل ها شود که ضرر بسیار بزرگی را به وجود خواهد آورد. از این رو اگر شرکت شما به صورت دوره ای از فایل ها و اطلاعات شما پشتیبان تهیه کند، در آن صورت هیچ گونه نگرانی نیز در اینباره وجود ندارد و شما در صورت حذف شدن نیز می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. این بکاپ گیری میتواند هفتگی و یا ماهیانه باشد.

جمع بندی

خرید هاست برای سایت های مختلف نکات خاص خودش را دارد. خرید هاست برای کسب و کار نوپا باید به گونه ای باشد تا بتواند تمامی ویژگی ها را در بگیرد. در این مطلب به بررسی شش نکته بسیار مهم برای راهنمای خرید هاست برای سایت های نوپا پرداخته شد که هر کدام از آنها تاثیر گذاری ویژه خود دارند و باید به تمامی آن توجه بسیار زیادی شود. عدم توجه حتی به یکی از آن ها باعث خواهد شد تا سایت شما نتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار