کد خبر: ۳۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
در صورتی که می خواهید تشک جدید برای تخت‌تان خریداری فرمایید، این مقاله برای خرید تشک مفید خواهد بود. در این بخش برترین برندهای تشک ایرانی را بررسی خواهیم نمود و به شما کمک می‌کنیم در نتیجه، خریدی خوب و بدون پشیمانی را تجربه کنید.

بررسی انواع تشک تخت

در صورتی که می خواهید تشک جدید برای تخت‌تان خریداری فرمایید، این مقاله برای خرید تشک مفید خواهد بود. در این بخش برترین برندهای تشک ایرانی را بررسی خواهیم نمود و به شما کمک می‌کنیم در نتیجه، خریدی خوب و بدون پشیمانی را تجربه کنید.حقیقت این است که بعد از ساعت‌ها ماندن در ترافیک، نشستن پشت میز یا صندلی‌های کلاس درس یا کار، لیاقت یک خواب راحت را دارید. هیچ‌چیز بهتر از تشک گرم و نرمی نیست که همۀ خستگی را از تن‌تان بگیرد. ولی چه تشکی بخرید بهتر است؟

بررسی انواع تشک

به جز این که هر شرکتی محصولاتش را با سلیقه خودش نام‌گذاری می نماید، بیشتر تشک‌ها به چند دسته‌ کلی تقسیم خواهند شد. گروه اولتشک‌های طبی می باشند. اغلب پزشکان به کسانی که کمردرد دارند، تشک‌های طبی را توصیه می نمایند. این نوع فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. تشک‌های فنریخیلی راحت‌اند و به‌ویژه برای افراد سنگین‌وزن پیشنهاد می‌شوند.تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل هم معروف‌اند، پرطرف‌دار و باکیفیت‌اند؛ زیرا که شکل بدن هر کسی را به خود می‌گیرند و زمان غلت‌زدن، تکان نمی‌خورند.

تشک رویا

شرکتتشک رویامفتخر است با بیش از 25 سال تجربه و با بهره‌گیری از پیشرفته ترین ماشین‌آلات و دانش فنی روز دنیا و دستان توانمند پرسنل خلاق و متخصص خود، مرغوبترین انواع تشک های فنر پاکتی، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم ازمحافظ تشک،تشک میهمان،بالش،باکس تشکبا رویه پارچه وتاجرا در ایران تولید نماید.

تشک رویا اولترا پلاس

فروشگاه اینترنتی خوابکو فروشندهرویا مدل اولترا پلاسجدید ترین و بروز ترین تشک ازمحصولات شرکت رویا می باشد.
شرکتتشک رویااولین تولید کننده تشکفنرمنفصلدر ایران می‌باشد. بیشتر
تشک‌ اولترا پلاسبا استفاده از معروفترین و بهترین ماشین‌الات روز دنیا ( Spuhlسوئیس) تولید می شوند.
ویژگی‌های منحصر به فرد این گروه: قابلیت فرم‌گرفتن تشک با قوس‌های بدن به دلیل قرار گرفتن،
فنرها در بسته بندی پاکتی مجزا عدم انتقال ارتعاش فنرهای تشک به کل سطح تشک
در هنگام غلت زدن مقاوم در برابر رطوبت و تعریق به دلیل استفاده از الیاف مخصوص

تشک داتیس

شرکت کالای خواب داتیس پیشرو در تولید و عرضه کالای خواب با کیفیت – خرید تشک داتیس، روتختی، تخت، بالش، محافظ تشک و … امکان دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار