کد خبر: ۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 04
صرف نظر از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ که بسیاری انتظار آن را میکشند، یکی دیگر از هوشمند های پرچم داری که طی این مدت به شکلی فزاینده در مورد آن گمانه زنی شایعه سازی شده، گوشی G5 ال جی است.

صرف نظر از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ که بسیاری انتظار آن را میکشند، یکی دیگر از هوشمند های پرچم داری که طی این مدت به شکلی فزاینده در مورد آن گمانه زنی شایعه سازی شده، گوشی
G5 ال جی است.

در حالی که پیش از این همه مطمئن بودند که ال جی پرچم دار جدید خود را طی مراسمی در MWC رونمایی خواهد کرد، اکنون این شرکت تاریخ دقیق این رونمایی را به شکل رسمی اعلام کرده است.

این شرکت کره ای در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشته است که جانشین LG G4 در تاریخ 21 فوریه دقیقا یک روز قبل از افتتاح MWC در بارسلونا معرفی و رونمایی خواهد شد.

جالب آن است که پیش از این سامسونگ نیز تاریخ رونمایی از گلکسی اس 7 و نسخه اج هوشمند پرچم دار خود را برای همین روز یعنی 21 فوریه تعیین کرده بود. و اگر برای شما جالب است باید بدانید که مدیر عامل ال جی چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که این شرکت "آماده پیشی گرفتن از سامسونگ در سال جاری است".

اکنون با تعیین یک روز و یک تاریخ برای معرفی دو پرچم دار از دو شرکت رقیب، گویا این را باید شروع رقابتی جدی میان دو غول تکنولوژی کره جنوبی حداقل در حوزه موبایل دانست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار