کد خبر: ۳۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ در رویداد آنپکد دو هفته دیگر از گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کند، دقایقی قبل آنرا معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ در رویداد آنپکد دو هفته دیگر از گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کند، دقایقی قبل آنرا معرفی کرد. گلکسی زد فلیپ 5G تفاوت چندانی با نسخه 4G ندارد و تغییرات اصلی آن به چیپست قوی‌تر، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل و چند ده دلار قیمت بیشتر محدود می‌شود.

گلکسی زد فلیپ با پنلی که برخلاف فولد از جهت عمودی تا می‌شود، توانسته خودش را در دل خریداران جا کند. سامسونگ هم آنقدر باهوش بوده که زیاد با طراحی قبلی ور نرود و در عوض بودجه و انرژی مهندسانش را روی گلکسی فولد ۲ بگذارد. کمپانی کره‌ای علاوه بر مجهز کردن این موبایل به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، نرم‌افزار را هم کمی بهینه‌تر کرده تا بتوان اپ‌ها را همزمان به شکلی روان در دو سمت نمایشگر اجرا کرد.

جدای از این گلکسی زد فلیپ 5G همان نسخه قبلی است و از نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD بهره می‌برد که سامسونگ آنرا «اینفینیتی فلکس» نامیده است. درون حفره نمایشگر هم دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با اپرچر F2.4 قرار دارد.

روی پنل پشتی ماژول دوگانه‌ای کار شده که میزبان دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع واید و الترا واید با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای است. در کنار دوربین نمایشگر همیشه روشن امولد جاخوش کرده که ۱.۱ اینچ قطر و ۳۰۰ در ۱۱۲ پیکسل رزولوشن دارد. در این پنل اطلاعات کلیدی نظیر تاریخ، ساعت، سطح شارژ و نوتیفیکشن به نمایش در می‌آید، در نتیجه می توان آنرا نوعی نوار اعلان خارجی حساب کرد.

پیکربندی حافظه هم دست نخورده مانده و گلکسی زد فلیپ 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست خریدارنش می‌رسد. تامین شارژ نیز بر عهده باتری دوگانه ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد  ابعاد دستگاه در حالت باز ۱۶۷.۳ در ۷۳.۶ در ۷.۲ میلیمتر است اما در صورت بستن ضخامت آن به ۱۷.۴ میلیمتر می‌رسد.

گلکسی زد فلیپ 5G در رنگ‌های برنز و خاکستری از ۱۷ مرداد عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۴۴۹ دلار است که از نسخه 4G حدود ۷۰ دلار گرانتر تمام می‌‌شود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار