کد خبر: ۳۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
اپل از کارکنان خرده فروشی‌های این شرکت درخواست کرد تا به دلیل افزایش ناگهانی موارد ابتلا به کووید-۱۹ از خانه کار کنند.
به گزارش آی تابناک : اپل از کارکنان خرده فروشی‌های این شرکت درخواست کرد تا به دلیل افزایش ناگهانی موارد ابتلا به کووید-۱۹ از خانه کار کنند. این شرکت همچنین احتمال بازگشت همه کارکنان به دفاتر این شرکت در سال ۲۰۲۰ را بسیار پایین اعلام کرد.

اپل بازگشایی فروشگاه‌هایش را از اواسط ماه گذشته میلادی آغاز کرد و این روند تاکنون ادامه داشت، اما افزایش ناگهانی موارد ابتلا به ویروس کرونا در برخی از کشورهای دنیا این شرکت را وادار کرد تا خدمات دهی حضوری را کاهش دهد. بیش از ۸۰ خرده فروشی این شرکت تنها در ایالات متحده دوباره بسته شده‌اند.

«Deirdre O'Brien»، رییس خرده فروشی‌های اپل در یادداشتی که توسط  بلومبرگ رویت شده، از کارکنان اپل استور درخواست کرد تا از خانه کار کنند. وی افزود این شرکت کیت آزمایش کرونا را به درب محل سکونت آن‌ها ارسال خواهد کرد.

O'Brien از کارکنان اپل استور خواست تا در صورت بسته بودن فروشگاه برای دورکاری ثبت نام کرده و در هماهنگی با مدیر خود خدمات دهی آنلاین به مشتریان را آغاز کنند.

اپل در نامه‌ای به کارکنان دفاتر این شرکت نیز اعلام کرد بازگشت کامل به محل کار در ایالات متحده آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۰ اتفاق نخواهد افتاد. تا پیش از این قرار بود کارکنان دفاتر این شرکت از اواسط ماه گذشته میلادی به تدریج به اپل پارک بازگردند.

O'Brien ماه مارس در نامه‌ای به کارکنان اعلام کرد که بازگشایی دفاتر اپل بستگی زیادی به وضعیت موارد ابتلا به کووید-۱۹ دارد و امکان ادامه فعالیت حضوری نیز به صورت هفتگی بررسی خواهد شد. وی در آخرین نامه خود اعلام می‌کند کارکنانی که ترجیح می‌دهند حضوری کار کرده و یا کار آن‌ها به گونه‌ای است که باید در دفتر باشند، می‌توانند در محل کار حاضر شوند، اما از ازدحام و شلوغی جلوگیری خواهد شد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار