کد خبر: ۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
زمان رونمایی از سری iPhone 12 در کنار عینک اپل و کامپیوتر اختصاصی این شرکت ساعاتی پیش مشخص شد اما نکته‌ای که در این میان باید گفت، لو رفتن اطلاعات iOS 14 و مشخص شدن آیفون 5.4 اینچی اپل بوده است که به احتمال زیاد، iPhone 12 می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : زمان رونمایی از سری iPhone 12 در کنار عینک اپل و کامپیوتر اختصاصی این شرکت ساعاتی پیش مشخص شد اما نکته‌ای که در این میان باید گفت، لو رفتن اطلاعات iOS 14 و مشخص شدن آیفون 5.4 اینچی اپل بوده است که به احتمال زیاد، iPhone 12 می‌باشد.

بر اساس شایعات اپل امسال قصد رونمایی از چهار مدل iPhone را دارد و یکی از این چهار دستگاه، نسخه پایه این سری یعنی آیفون 12 خواهد بود و با توجه به اطلاعات تازه‌ای که از نسخه بتای iOS 14 منتشر شده، ظاهرا باید منتظر آیفون 5.4 اینچی اپل در کنار دیگر ابعاد 6.1 و 6.8 با توجه به مدل سری باشیم. این کار اپل مقداری شک برانگیز بوده است و از آنجایی که این کمپانی بعد از عرضه اولین نسخه iPhone SE دیگر دستگاهی با چنین ابعادی تولید نکرده است، این سوال را در ذهن کاربران ایجاد کرده است که آیا ممکن است با توجه به ابعاد کوچک دستگاه، قابلیت‌های آن نیز نسبت به دستگاه‌های دیگر این سری کمتر باشد؟

آیفون 5.4 اینچی اپل: شایعه یا واقعیت؟

آیفون 5.4 اینچی اپل

اگر چنین موردی صحیح باشد به احتمال زیاد شاهد اختلاف قیمتی زیاد iPhone 12 با دیگر دستگاه‌های سری آیفون 12 خواهیم بود. حال چطور این موضوع مشخص شده است؟ این اطلاعات از ویژگی Display Zoom سیستم عامل iOS منتشر شده است. برای کسانی که با این ویژگی آشنایی ندارند باید بگوییم که این ویژگی، کاری می‌کند تا آیکون و متون در iOS با توجه به سایز و ابعاد دستگاه، بزرگ شوند. اینکار با استفاده از پایین آوردن رزولوشن انجام خواهد شد. به طور مثال برای دستگاه‌های iPhone XS Max و iPhone 11 Pro Max رزولوشن از سایز اصلی خود به سایز 5.8 اینچ تغییر خواهد کرد.

البته این موضوع هنوز تایید 100 درصد نخورده است و مشخص نیست که برنامه اپل برای آیفون‌های سال 2020 به چه صورت خواهد بود. بنابراین باید تا ماه سپتامبر و مشخص شدن تمام شایعات صبر نماییم.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار