کد خبر: ۳۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
آپدیت MIUI 12.1 شیائومی قرار است جایگزین آپدیت MIUI 12 شود. MIUI 12.1 قبلا به صورت بتا برای آزمایش استفاده ‌شد که در این آزمایش انتظاراتی که از نسخه بعدی MIUI می‌رفت را برآورده کرد.
به گزارش آی تابناک : 12.1 قبلا به صورت بتا برای آزمایش استفاده ‌شد که در این آزمایش انتظاراتی که از نسخه بعدی MIUI می‌رفت را برآورده کرد.

شیائومی در حال نهایی کردن نسخه 1 سیستم عامل MIUI 12 خود است. این شرکت اخیرا نسخه جدید سیستم عامل گوشی خود را برای گوشی‌های MI 9T Pro، Mi 9T، Redmi K20 و Redmi K20 Pro منتشر کرده است. با این حال، این شرکت منتظر است تا قبل از آپدیت MIUI 12.1، کار بر روی MIUI 12 را به اتمام برساند.

این شرکت نسخه بتای سیستم عامل MIUI 12.1 را در چین برای آزمایش منتشر کرده بود تا مشکلات آن را بررسی نماید. این نسخه همچنان در Xiaomi.EU وجود دارد اما این نسخه جدید به عنوان نسخه بتا موجود است. از آنجایی که آپدیت MIUI 12.1 شیائومی برای آزمایش کنندگان به صورت بتا منتشر شده است، برخی از افراد در تلاش هستند تا ببینند در این بروزرسانی نسبت به MIUI 12 چه چیزی تغییر کرده است.

آپدیت MIUI 12.1 شیائومی
آپدیت MIUI 12.1 شیائومی
آپدیت MIUI 12.1 شیائومی

با توجه به گفته‌ کانال‌های یوتیوبی Technobuzznet و What’s New چندین ویژگی جدید در MIUI 12.1 وجود دارد، از جمله حالت انیمیشنی حسگر اثر انگشت، صفحه کلید ایمن، فیلترهای جدید برای دوربین و برخی قابلیت‌های سفارشی سازی برای صفحه نمایش. برنامه Vault نیز به عنوان برنامه آب و هوایی باز طراحی شده است. گزینه‌های دستیابی نیز تغییر کرده و به چهار گزینه Physical، Hearing، General و Vision تقسیم بندی شده است.

هنوز زمان عرضه رسمی نسخه پایدار MIUI 12.1 مشخص نیست. با توجه به اینکه شرکت هنوز مرحله دوم عرضه MIUI 12 را آغاز نکرده است، انتظار می‌رود که MIUI 12.1 در سال 2021 منتشر شود.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار