کد خبر: ۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 02


شروع فعالیت شرکت Fortinet توسط برادران کن و مایکل کی در سال 2000 بود. شرکت Fortinet، که ابتدا به نام AppligationInc آغاز کرد و سپس در دسامبر همان سال نام آن به Appsecure تغییر یافت و سرانجام نام نهایی Fortinet انتخاب شد.

تا سال 2002 هیچ محصولی از فورتی‌نت (Fortinet) به بازار ارائه نشد و با تمام امکانات و قوای خود به تحقیق و گسترش پرداخت. درآمد این شرکت در فاصله سال‌های  2002 تا 2003 ده برابر شد. فورتی‌گیت به عنوان محصولات اولیه فورتی نت طراحی و تولید شد و ابتدا در سال 2003 در کانادا و با فاصله چندماه در سال 2004 در انگلستان توزیع شد.

در سال 2010 ، 324 میلیون دلار ،‌ درآمد سالانه Fortinet بود . دو سال بعد از آن با خرید یک سرویس میزبانی برنامه با عنوان CrowdDirector و بعد از آن در سال 2016  با خرید نرم‌افزار امنیت ، نظارت و تجزیه و تحلیل AccelOps، فورتی نت قدم در حال ارتقا و ارائه راهکار‌ها و تجهیزات امنیتی گذاشت. مجموعه این اقدامات باعث شد سرانجام در سال 2017 نام فورتی‌نت در جایگاه یه کمپانی امنیتی تولید‌کننده محصولات سایبری برای سازمان‌های بزرگ بدرخشد به گونه‌ای که درهمان سال 12 اداره از 15 اداره کابینه ایالت متحده از تجهیزات فورتی‌نت استفاده می‌کردند.

فورتی‌نت (Fortinet)

 

در ارتباط با امنیت، نام فورتی‌نت (Fortinet) در لیست بهترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات امنیتی قرار دارد. فورتی‌نت (Fortinet)، برای تأمین امنیت و نیز تسهیل زیرساخت‌های شبکه کاربران خود، بیش‌ترین نوآوری و کارایی را در سیستم امنیت شبکه فراهم می‌کند و این را به عنوان مأموریت خود تعریف کرده است.

تجهیزات امنیت شبکه و لایسنس خدمات امنیتی برای کسب و کارها، دیتاسنترها، شرکت‌ها، شعب توزیع و نیز MSSPها توسط کمپانی فورتی‌نت (Fortinet) عرضه می‌گردد. محصولات فورتی‌نت (Fortinet) به سرعت در میان مشتریان گسترش پیدا کرد و بسیار پر طرفدار شد، این محبوبیت به علت ایجاد نوآوری‌های پیوسته در شتاب‌دهنده سخت‌افزاری (ASIC) های معمولی، قابلیت‌های مدیریتی، تحقیقات امنیتی، نرم‌افزار شبکه و سیستم‌های سخت‌افزاری است.

فورتی‌نت (Fortinet)

فورتی گیت (Fortigate) به عنوان یک محصول امنیتی در سال 2002 از سوی کمپانی فورتی‌نت (Fortinet) به دنیا معرفی شد و پس از آن این کمپانی به عنوان یکی از راهکارهای امنیتی در برابر تهدیدات شبکه، مدیریت یکپارچه تهدید (UTM) را به جهان عرضه کرد.

همان‌طور که می‌دانید در عصر حاضر، اطلاعات بیش از گذشته در معرض خطر هستند ضمن آنکه شبکه‌ها نیز در عین مجزا بودن از پیچیدگی بیش‌تری برخوردارند. بنابراین لازم است که سیستم دفاعی بسیار اثربخشی برای اطلاعات سازمانی خود در شبکه فراهم کنید. به همین‌ منظور می‌بایست یکپارچگی اطلاعات و امنیت در تمامی محیط‌ها به خوبی صورت بگیرد در نتیجه اشتراک‌گذاری دیتا و رصد آن امکان‌پذیر باشد. کنترل، یکپارچه‌سازی و نیز سهولت در مدیریت امنیت در تمام سازمان از IoT به Cloud، مجموعه توانایی‌های چشم‌گیری است که به لطف محصولات ‌فورتی‌نت (Fortinet) در اختیارتان قرار می‌گیرد.

گسترش امنیت به صورت داینامیک و افزایش تطبیق‌پذیری و حفاظت یکپارچه و همزمان از دیتا، کاربران و اپلیکیشن‌های در حال انتقال بین IoT، تجهیزات هوشمند، و محیط‌های ابر در سراسر شبکه به کمک محصولات فورتی‌نت (Fortinet) ارائه می‌گردد.

آنچه محصولات امنیتی فورتی‌نت را منحصر به فرد می‌سازد، ترکیب پردازنده‌های امنیتی (ASIC) و سیستم‌عامل بصری (FortiOS) است که مقابله هوشمندانه با تهدیدات، ضمانت تأمین امنیت، بهره‌وری چشم‌گیر و افزایش توانایی نظارت و کنترل را همراه با سهولت مدیریت به شما ارائه می‌دهد.

 

معرفی سیستم عامل محصولات فورتی نت (FortiOS)

برقراری امنیت پایه در تمامی محصولات فورتی‌نت با یک سیستم‌عامل، کنترل قابلیت‌های امنیتی و شبکه را امکان‌پذیر می‌کند. و بهبود‌بخشیدن به قدرت نظارت شما در شبکه، کاهش هزینه‌های عملیاتی و صرفه‌جویی در زمان با یک راهکار یکپارچه از مزایای ارزشمند وجود سیستم‌عامل FortiOS است.

فورتی‌نت (Fortinet)

جدیدترین ورژن سیستم عامل امنیتی شبکه فورتی‌نت (Fortinet)، FortiOS است که در ضمن افزایش قدرت نظارت و کنترل، ارتقای بهره‌وری و افزایش میزان کارآمدی عملیات به‌منظور تشخیص و برطرف‌سازی سریع مشکلات امنیتی را با گسترش محصولات فورتی‌نت ارائه می‌دهد.

محصولات فورتی‌نت (Fortinet) به دلیل برخورداری از FortiOS از 3 ویژگی اساسی برخوردارند که عبارتند از:

·       وسعت و گستردگی: پوشش‌دهی حمله توسط این محصولات، به صورت تمام و کمال است. و قادر خواهید بود که در شبکه، Endpointها، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و Cloud، امنیت را برقرار کنید.

·       قدرت ‌بالا: پردازنده‌های امنیتی پرقدرت به‌منظور کم‌کردن بارترافیک روی زیرساخت‌ها، تأمین سراسری بدون ایجاد تغییر در میزان بهره‌وری، در محصولات فورتی‌نت به کار می‌رود.

·       اتوماتیک: سرعت بالا در پاسخ‌گویی و کاملا همگام به تهدیدها، توسط این محصولات ارائه می‌شوند. مبادله هوش تهدیدی از سوی تمامی عناصر صورت می‌گیرد و همگام‌سازی عملیات انجام می‌شود. 

وجود سیستم‌عامل فورتی، مدیریت یکپارچه‌شده فورتی‌نت را به صورت متمرکز و شبکه‌ای پرقدرت بر مبنای نرم‌افزار فراهم می‌سازد.

 

فورتی‌نت (Fortinet)

شرکت Fortinet با ارائه محصولات متنوع و راه‌حل‌های گوناگون ، توانایی تلفیق محصولات  و استفاده از فناوری‌های جدید را برای کسب‌و کارها و دولت‌ها ممکن می‌سازد. و در عین حال امنیت بالایی برای آن‌ها فراهم می‌کند. تنوع محصولات شرکت Fortinet این امکان را فراهم می‌کند که سازمان‌های کوچک و نیز سازمان‌های بزرگ مانند ISP‌ها و بانک‌ها ، ICP ها و سازمان‌های پیچیده و گسترده با هزینه مناسب و بهترین کارایی از محصولات متنوع آن بهره بگیرند و امنیت لازم در شبکه سازمان خود ایجاد کنند.

با توجه به سابقه طولانی ساپراصنعت در فروش محصولات فورتی‌نت و ارائه خدمات پشتیبانی، می‌توانیم به عنوان نماینده فورتی‌نت (Fortinet) به شما کاربران عزیز و مشتریان گرامی اطمینان بدهیم که تمامی سرویس‌های امنیتی فورتی‌نت در بالاترین سطح کیفیت، همراه با نصب، راه‌اندازی، پشتیبانی و نگهداری عرضه می‌شود. کارشناسان ساپراصنعت آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند. با ما در تماس باشید.  

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار