کد خبر: ۳۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
علی رغم وجود چند بازی متفاوت از رشته رزمی-ترکیبی UFC، تنها چند نمونه محدود از آنها، از جمله بازی EA مورد پسند گیمرها واقع شده است. اینک الکترونیک آرتز (EA) به طور رسمی تریلر گیم پلی بازی هیجان انگیز، خشن و رزمی EA Sports UFC 4 را منتشر کرده است. یک بازی رزمی با سطح تحرکات و شخصی سازی کم نظیر که شما را با گرافیک حرفه‌ای خود مجذوب می‌کند.
به گزارش آی تابناک : علی رغم وجود چند بازی متفاوت از رشته رزمی-ترکیبی UFC، تنها چند نمونه محدود از آنها، از جمله بازی EA مورد پسند گیمرها واقع شده است. اینک الکترونیک آرتز (EA) به طور رسمی تریلر گیم پلی بازی هیجان انگیز، خشن و رزمی EA Sports UFC 4 را منتشر کرده است. یک بازی رزمی با سطح تحرکات و شخصی سازی کم نظیر که شما را با گرافیک حرفه‌ای خود مجذوب می‌کند.

بازی EA Sports UFC 4 چهارمین نسخه از سری مشهور UFC الکترونیک آرتز است که دنباله نسخه سوم آن خواهد بود. آخرین نسخه از این بازی مهیج در سال 2018 معرفی شده و اینک EA Sports UFC 4 در تاریخ 24 مرداد ماه سال جاری، یعنی کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد. EA Sports UFC 4 برای دو کنسول Xbox One/X و PlayStation 4/Pro در دسترس خواهد بود.

UFC-1.jpg

نسخه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X نیز در زمان عرضه این دو کنسول وارد بازار خواهند شد. شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به تازگی یک تریلر گیم پلی جذاب را از این بازی منتشر کرده است که حاوی نکات جالب توجهی است. نخستین نکته‌ای که در این گیم پلی به چشم خواهد آمد، گرافیک بهبود یافته و قدرتمند است. بازی‌های رزمی عمدتاً دارای گرافیک‌هایی به مراتب پایین‌تر از بازی‌های جهان باز و AAA هستند؛ اما در EA Sports UFC 4 شاهد یک گرافیک قدرتمند خواهیم بود.

در این تریلر به ویژگی‌های مبارزه و مکانیسم های جدید نیز پرداخته خواهد شد. توسعه دهندگان این بازی با هدف بهبود عملکرد فیزیک مبارزات و نزدیک سازی آنها به واقعیت، از تکنولوژی Real Player Motion بهره گرفته‌اند. سیستم‌های به زمین کوبیدن حریف، شیوه‌های ناک اوت و تکنیک‌های شخصی نیز با بهبودهای بسیاری همراه بوده است. نزدیک به 1600 آیتم متفاوت به منظور شخصی سازی در EA Sports UFC 4 تزریق شده است.

این شما و این هم تریلر-گیم پلی بازی هیجان انگیز EA Sports UFC 4:


منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار