کد خبر: ۳۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
گوگل برای لحظاتی به اشتباه رندری از موبایل پیکسل 4A را در وب‌سایت خودش منتشر کرده که احتمالا به نزدیک شدن به موعد رونمایی از این میان رده اشاره دارد.
به گزارش آی تابناک : گوگل برای لحظاتی به اشتباه رندری از موبایل پیکسل 4A را در وب‌سایت خودش منتشر کرده که احتمالا به نزدیک شدن به موعد رونمایی از این میان رده اشاره دارد.

قدمت شایعات و افشاگری‌ها در رابطه با موبایل گوگل پیکسل 4A تقریبا به یک سال پیش بر می‌گردد. از شهریور پارسال بود که شنیده شد گوگل می‌خواهد میان رده‌ای تازه در دو نسخه معرفی و به بازار عرضه کند، که البته گویا بعدا ساخت نسخه XL آن منتفی شد و فقط پیکسل 4A باقی ماند.

طی ماه‌های اخیر عکس‌ها و حتی ویدیوهای متعددی از این گوشی هوشمند مشاهده کرده‌ایم، اما حالا خود گوگل به اشتباه رندری رسمی از پیکسل 4A را در نسخه کانادایی وب‌سایت رسمی‌اش منتشر کرد و بلافاصله آن را حذف نمود. البته آنها این عکس را به اشتباه روی صفحه Nest Wifi آپلود کرده بودند.

تاریخ مندرج در صفحه اصلی این گوشی دوازدهم ماه می را نشان می‌دهد که دقیقا موعد برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان گوگل بوده که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا کنسل شد. بنابراین انتظار می‌رود پیکسل 4A در آینده نزدیک و در رویدادی مجازی رونمایی شود.

رندر مورد بحث رنگ مشکی مات پیکسل 4A را نشان می‌دهد که دکمه قفل با رنگ آبی روشن در کنار آن دیده می‌شود. دوربین هم به وضوح در پشت بدنه قرار گرفته که البته فقط یک لنز دارد و سنسور اثر انگشت نیز نزدیک آن است. همچنین به نظر می‌رسد جک هدفون در بالای بدنه تعبیه شده. لنز دوربین سلفی هم در گوشه چپ و بالای نمایشگر به شکل یک حفره کوچک دیده می‌شود.

بر اساس شایعات قبل، این موبایل میان رده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 730 با همراهی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. نمایشگر اصلی از نوع امولد ۵.۸۱ اینچی و با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است و دوربین سلفی جایگذاری شده در گوشه آن ساخت سونی بوده و ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. لنز دوربین اصلی هم ساخته شده توسط سونی و ۱۲.۲ مگاپیکسل کیفیت دارد که با لرزش‌گیر اپتیکال همراه شده است.

گفتنی است ماه پیش موبایل گوگل پیکسل 4A تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را دریافت کرد و به همین ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم رونمایی و عرضه آن بسیار نزدیک است. ناگفته نماند که هفته پیش نسخه 5G این موبایل هم در داده‌هایی از شرکت گوگل یافت شده. مدتی بعد هم احتمالا باید منتظر معرفی گوگل پیکسل 5 باشیم.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار