کد خبر: ۳۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02

برای کاربرانی که هر کدام خریدار چند کالای دیجیتال و لوازم جانبی آنها هستند، این موضوع خیلی مهم است که بتوانند خرید خود را از فروشگاهی انجام دهند که سبد کالایی کاملی را ارائه می‌کند.

اما هنگام خرید هر کدام از آنها، با وجود تنوع بسیار زیاد محصولات بازار، فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی و البته اختلاف قیمت موجود، حسابی گیج و سردرگم می‌شویم. علاوه بر محصولات مختلف، خدمات پس از فروش و عرضه لوازم جانبی برای انواع کالای دیجیتال نیز اهمیت زیادی دارد. بنابراین پیدا کردن مجموعه‌ای که سبد کالایی کاملی داشته باشد و بتواند خدمات پس از فروش را با بهترین کیفیت انجام دهد، خیلی هم راحت نیست.

خرید از همگامان پویا با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در بازار دیجیتال ایران

همگامان پویا از قدیمی‌های بازار است و 23 سال از سابقه فعالیت جدی و رسمی در بازار کالای دیجیتال ایران می‌گذرد. این مجموعه 20 سال از سابقه فعالیت درخشان خود را به عنوان یکی از اعضای قدیمی شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور پشت سر گذاشته و همین مسئله خیال شما را برای خرید از این شرکت راحت می‌کند.

همگامان پویا یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان و فروشندگان انواع کالای دیجیتال و لوازم جانبی در بازار است که با راه‌اندازی وب‌سایت hpooya.com فرصت خرید آنلاین از هر جای ایران را برای شما فراهم کرده است.

کدام‌یک از انواع کالای دیجیتال را می‌توان از همگامان پویا سفارش داد؟

بسیاری از کاربران علاقه دارند خریدهای خود را از یک جا انجام دهند و به همین دلیل در سایت اچ پویا می‌توانید با خیال راحت هر چیزی که نیاز دارید با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید. برخی از مهمترین محصولات سبد کالایی همگامان پویا شامل موارد زیر است:

لپ تاپ

با اینکه فقط چند برند به صورت برجسته در زمینه تولید و عرضه انواع لپ تاپ در بازار فعالیت می‌کنند، ولی تنوع محصولی آنها بسیار زیاد است. کاربران با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود می‌توانند هر مدلی که می‌خواهند از شرکت‌های مطرح خریداری کنند. این روزها شاهد عرضه لپ‌تاپ هیبریدی و تبدیل شدنی هستیم که می‌توانید در حالت‌های مختلف از آنها استفاده کنید. همگامان پویا نیز در سایت خود جدیدترین مدل‌ها را از برندهای زیر عرضه می‌کند:

1.      لپ تاپ لنوو

2.      لپ تاپ ایسوس

3.      لپ تاپ ایسر

تبلت

تبلت‌ها نیز مانند انواع لپ تاپ، تنوع زیادی در بازار دارند و کمپانی‌های بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند بسته به نیاز و بودجه کاربران، مدل‌های مختلفی را مشخصات فنی و قیمت متفاوت روانه بازار کنند. تبلت‌های امروزی با توجه به اضافه‌شدن کیبورد دیگر ویژگی‌های جذاب، نسبت به گذشته کاربردشان بیشتر شده است. شما می‌توانید در سایت hpooya.com مدل‌های جذابی از برند لنوو را پیدا کنید که جزو پرفروش‌ترین‌های بازار هستند.

پاور بانک

با فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌های قابل حمل نظیر گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و تبلت، نیاز دائمی به کاربران به شارژر همراه بیشتر شده است. از این رو شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند انواع پاور بانک‌های خود را با مشخصات ظاهری و فنی متنوع روانه بازار کنند. مهمترین نکته در خرید پاور بانک میزان ظرفیت دستگاه است که باید با توجه به نیاز خود آن را در نظر داشته باشید. همگامان پویا نیز مدل‌های مختلفی از برندهای زیر را به شما ارائه می‌کند:

·        پاور بانک انکر

·        پاور بانک شیائومی

·        پاور بانک راوپاور

·        پاور بانک بلکین

برای خرید بهترین شارژر همراه با قیمت عالی از همگامان پویا همین حالا اقدام کنید.

هدفون بی سیم

این روزها هدفون بی سیم طرفداران زیادی پیدا کرده است و روی گوش بسیاری از ما یکی از مدل‌های مختلف دیده می‌شود. برخی از این هدفون‌ها کار راه‌انداز هستند و برخی دیگر به صورت حرفه‌ای وارد بازار می‌شوند. در سایت همگامان پویا می‌توانید مدل‌های مختلفی از دو برند معتبر انکر و جلیکو را خریداری کنید. برای خرید هدست و هدفون بی سیم با قیمت استثنائی همین حالا اقدام کنید.

اسپیکر بلوتوث

با اینکه هنوز در بازار اسپیکرها دو، سه و 5 تکه به چشم می‌خورد، ولی کاربران در سال‌های اخیر بیشتر دنبال اسپیکرها بلوتوث هستند که خیلی راحت با دستگاه‌های قابل حمل مانند موبایل یا لپ‌تاپ سازگار می‌شوند. اگر دنبال این مدل اسپیکر هستید و کیفیت صدا برایتان اهمیت دارد، پس دور برندهای متفرقه را خط بکشید. مدل‌های باکیفیت اسپیکر بلوتوث از برند انکر در سایت اچ پویا به فروش می‌رسند. برای خرید اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب همین حالا اقدام کنید.

شارژر دیواری

اگر در خانه یا محل کار هستید و یک یا چندین دستگاه برای شارژ کردن دارید، می‌توانید برای گوشی یا تبلت خود از انواع شارژر دیواری استفاده کنید. بهترین برندهای شارژر دیواری موجود در بازار ایران که در سایت همگامان پویا نیز عرضه می‌شوند شامل موارد زیر است:

·        شارژر دیواری انکر

·        شارژر دیواری راوپاور

·        شارژر دیواری جلیکو

برای خرید شارژر دیواری با قیمت عالی از سایت همگامان پویا همین حالا اقدام کنید.

شارژر فندکی

این روزها که جز افراد عادی میزان مصرف گوشی موبایل در ماشین توسط رانندگان تاکسی و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی افزایش پیدا کرده است، تقریبا در هر خودرویی به یک شارژر فندکی نیاز دارید. این شارژرها قیمت مناسبی دارند و برخی مدل‌ها نیز امکانات جذابی را ارائه می‌کنند. انواع شارژر فندکی انرجایزر، راوپاور، بلکین و انکر را می‌توانید از سایت hpooya.com سفارش دهید.

شارژر بی ‌سیم

بسیاری از دستگاه‌های قابل حمل امروزی از شارژر بی سیم پشتیبانی می‌کنند. همگامان پویا نیز همیشه به عنوان یکی از پیشگامان بازار همگام با تکنولوژی‌های روز حرکت کرده و انواع شارژر بی سیم برندهای زیر را در سایت خود به فروش می‌رساند:

·        انکر

·        انرجایزر

·        راوپاور

کابل تبدیل و مبدل

شرکت‌های مختلف برای بهترین شدن عملکرد دستگاه‌های خود از پورت‌های جدید استفاده می‌کنند. به همین دلیل نیاز به کابل تبدیل و مبدل‌های مختلف دارید که در سایت اچ پویا می‌توانید انواع مختلفی از برندهای زیر را خریداری کنید:

·        انکر

·        انرجازر

·        جلیکو

·        بلکین

·        راوپاور

از آنجایی که تنوع محصولات زیاد است و از سوی دیگر باید بهترین خرید را در ازای هزینه پرداختی داشته باشید، می‌توانید لیست قیمت کالاهای سایت همگامان پویا را بررسی کنید. ضمن اینکه امکان مقایسه محصولات و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه نیز وجود دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار