کد خبر: ۳۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 23
Reon Pocket خنک کننده پوشیدنی ساخت سونی است که از طریق درگاه USB-C شارژ شده و به گوشی‌های اندرویدی و آیفون وصل می‌شود.
به گزارش آی تابناک : Reon Pocket خنک کننده پوشیدنی ساخت سونی است که از طریق درگاه USB-C شارژ شده و به گوشی‌های اندرویدی و آیفون وصل می‌شود. این گجت با فشار دادن پد سیلیکونی پشت آن فعال شده و با استفاده از «اثر پلتیر» (Peltier) دمای سطح بدن را کاهش یا افزایش می‌دهد.

این دستگاه را با در دست گرفتن هم می‌توان استفاده کرد، اما برای بهره برداری حداکثری باید زیرپوش جیب دار سونی را خریداری کرد و دستگاه را درون آن قرار داد. این وسیله تنها ۸۰ گرم وزن داشته و به علت ضخامت کم به سختی از زیر لباس قابل تشخیص است.

به کمک اپلیکیشن می‌توان دما را در چهار سطح خنک و گرم تنظیم کرده و سرعت فن را تغییر داد. دستگاه مورد بحث با یکبار شارژ بسته به تنظیمات و شدت استفاده، ۲ تا ۳ ساعت قابل استفاده است. سونی می‌گوید این خنک کننده دمای سطح بدن را تا ۱۳ درجه سانتی گراد کاهش می‌دهد.

کارشناس سایت ورج عملکرد خنک کننده Reon Pocket را در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۸۰ درصد تابستان شهر توکیو، در کمترین تنظیمات خنک کنندگی مطلوب توصیف می‌کند. به گفته او نباید از این وسیله انتظارات زیادی داشت و با استفاده آن همچنان گرما و رطوبت محیط را حس می‌کنید، اما تحمل شرایط را برای شما آسان تر می‌کند.

خنک کننده Reon Pocket سونی

خنک کننده Reon Pocket و زیرپوش جیب دار به ترتیب با قیمت ۱۲۲ و ۱۷ دلار فقط در کشور ژاپن به بازار عرضه شده اند. اپلیکیشن این وسیله از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند بنابراین بیشتر کاربران بین المللی قادر به استفاده از آن خواهند بود.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار