کد خبر: ۳۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 26
اعلام خبر تأخیر در عرضه پردازنده‌های 7 نانومتری موجب ریزش ارزش سهام اینتل شد و در عین حال ارزش سهام AMD برای اولین بار از سال 2006 بیشتر از اینتل شد. شب گذشته این کمپانی در یک توییت مرموز خبر از ارائه جزئیات جدید درباره ریزمعماری گرافیکی Xe تا بیست روز دیگر داد اما بعداً آن را حذف کرد.
به گزارش آی تابناک : اعلام خبر تأخیر در عرضه پردازنده‌های 7 نانومتری موجب ریزش ارزش سهام اینتل شد و در عین حال ارزش سهام AMD برای اولین بار از سال 2006 بیشتر از اینتل شد. شب گذشته این کمپانی در یک توییت مرموز خبر از ارائه جزئیات جدید درباره ریزمعماری گرافیکی Xe تا بیست روز دیگر داد اما بعداً آن را حذف کرد.

Intel-Xe-Graphics-Tweet-1.png

حساب رسمی بخش گرافیک اینتل در یک توییت خبر از ارائه جزئیات جدید درباره ریزمعماری گرافیکی Xe تا بیست روز دیگر داد اما کمی بعد به دلایل نامعلومی این توییت حذف شد. اینتل در این توییت نوشته بود:

«شما صبر کردید، شما با اشتیاق منتظر ماندید، حالا نوبت ما است. در 20 روز منتظر جزئیات جدید درباره  گرافیک‌های Xe باشد.»

با این وجود توییت اینتل هیچ گونه جزئیاتی در خود نداشت و مشخص نیست تا 20 روز دیگر شاهد چه چیزی خواهیم بود. البته بعید به نظر می‌رسد اینتل سراغ کارت‌های گرافیک گیمینگ برود و بیشتر پردازنده‌های گرافیکی مجتمع Xe بکار رفته در پردازنده‌های لپ تاپ Tiger Lake متصور است.

حالا باید تا 14 آگوست (24 مرداد) منتظر ماند و دید اینتل چه چیزی ارائه خواهد کرد. البته این احتمال هم مطرح است که توییت مورد بحث اشتباهاً و زودتر از موعد منتشر شده باشد، بنابراین شاید تاریخ مزبور دقیق نباشد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار