کد خبر: ۳۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
بررسی کدهای اپلیکیشن سامسونگ اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ ۳ افشا کرده که شامل تشخیص حرکات دست و سقوط کاربر می‌شود.
به گزارش آی تابناک : بررسی کدهای اپلیکیشن سامسونگ اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ ۳ افشا کرده که شامل تشخیص حرکات دست و سقوط کاربر می‌شود.

سامسونگ هفته آینده از گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 به همراه گلکسی بادز لایو و نسل جدید ساعت هوشمند خود، گلکسی واچ ۳ رونمایی خواهد کرد. این اسمارت واچ اپلیکیشنی دارد که اخیرا XDA Developers توانسته توسط کد آن، به ویژگی‌های جدید محصول آینده سامسونگ پی ببرد.

این ساعت هوشمند سامسونگ ظاهرا از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با باز و بسته کردن مشت خود، یک تماس تلفنی را پاسخ دهد یا اینکه با تکان دادن دست خود، تماس را نادیده بگیرد.

علاوه بر این ژست‌های حرکتی، گفته شده سامسونگ قابلیت تشخیص سقوط را نیز به گلکسی واچ ۳ اضافه می‌کند که محل سقوط کاربر و یک صدای ۵ ثانیه‌ای را برای افراد حاضر در لیست مخاطبین اضطراری وی ارسال می‌کند، البته اگر کاربر تا ۶۰ ثانیه پس از سقوط، واکنشی از خود نشان ندهد.

بر اساس این کد، کاربران می‌توانند با فشردن دکمه‌های هر دو طرف دستگاه به صورت همزمان، اسکرین شایت بگیرند. علاوه بر این، در گالری واچ فیس این محصول، والپیپرهای گلکسی نوت ۲۰ نیز قرار دارد. در گذشته رندرهای این ساعت هوشمند منتشر شده بود که از طراحی مشابه با نسل قبلی آن خبر می‌داد، البته طراحی آن بهبود پیدا کرده است.

با توجه به انتشار برنامه پلاگین سامسونگ، تقریبا می‌توان با اطمینان اعلام کرد که ساعت هوشمند جدید این برند کره‌ای در مراسم Unpacked هفته آینده رونمایی خواهد شد. در این مراسم نسل جدید گلکسی فولد یعنی گلکسی زد فولد ۲ نیز از راه می‌رسد، البته این شرکت کره‌ای چند روز پیش از نسخه 5G  گلکسی زد فیلیپ با چیپست اسنپدراگون 865 پلاس رونمایی کرد، پردازنده‌ای که در گوشی‌های ایسوس راگ فون 3 و لنوو  Legion Phone Duel نیز مورد استفاده قرار گرفته است.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار