کد خبر: ۳۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 13

اطلاعیه سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص سوال پرحاشیه مجری

واکنش سازمان تاکسی رانی به حاشیه برنامه دستپختسازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پی توهین مجری برنامه دستپخت مورخ 22 /9/99 به قشر خدوم تاکسیران اطلاعیه ای را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ در این اطلاعیه آمده است: به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون: بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی شی؟ با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آنها دفاع کنیم، چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.
ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابجایی و سرویس دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده اند.
خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است.
این اطلاعیه برای دفاع از تاکسیرانان خدوم، مسئولیت پذیر و باوجدان صادر شده است و به حق، تمامی شهروندان محترم خود شاهد تلاش متعهدانه تاکسیرانان تهرانی هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار