کد خبر: ۳۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
شرکت چینی Realme امروز به طور رسمی از گوشی ریلمی 6i در هند رونمایی کرد. البته بد نیست بدانید که این شرکت پیش‌تر و در ماه مارچ نیز گوشی‌ای با همین نام معرفی کرده بود و در ماه می آن را با نام Narzo 10 راهی بازار هند کرده بود.
به گزارش آی تابناک : شرکت چینی Realme امروز به طور رسمی از گوشی ریلمی 6i در هند رونمایی کرد. البته بد نیست بدانید که این شرکت پیش‌تر و در ماه مارچ نیز گوشی‌ای با همین نام معرفی کرده بود و در ماه می آن را با نام Narzo 10 راهی بازار هند کرده بود. محصولی که امروز در این کشور معرفی شده در واقع گوشی Realme 6s است که آن هم در ماه می معرفی شده بود. فارغ از امکاناتی که این گوشی‌ها ارائه خواهند کرد، سیستم نامگذاری ریلمی بسیار گیج کننده و عجیب است.

حتی اگر بخواهیم به گونه دیگری به ماجرا نگاه کنیم، در واقع گوشی ریلمی 6i رونمایی شده در هند، همان ریلمی 6 استانداردی است که دوربین آن تنزل پیدا کرده. گوشی جدید دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است، در حالیکه ریلمی 6 دوربین 64 مگاپیکسلی دارد. باقی مشخصات این دو گوشی کاملاً یکسان و بدون تغییر به نظر می‌آیند.

مشخصات گوشی ریلمی 6i

گوشی ریلمی 6i

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. حفره‌ای درون نمایشگر جای گرفته که جایگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دستگاه است. در قاب پشتی گوشی 4 دوربین با چیدمان عمودی قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی این دستگاه همانطور که گفته شد، 48 مگاپیکسلی بوده و با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض (میدان دید 119 درجه)، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو (برای عکاسی از فاصله 4 سانتیمتری) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است.

دوربین های گوشی ریلمی 6i

قلب تپنده این دستگاه چیپست Helio G90T مدیاتک است که با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته حافظه داخلی این دستگاه به لطف شیار اختصاصی microSD  تا 256 گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. سیستم عامل این گوشی اندورید 10 بوده که با رابط کاربری ریلمی UI شخصی سازی شده است. ریلمی برای 6i یک باتری 4300 میلی آمپرساعتی با امکان پشتیبانی از شارژر 30 وات در نظر گرفته است، اما درون جعبه این گوشی شارژر 20 وات قرار دارد. سنسور اثر انگشت دستگاه هم در لبه کناری دستگاه جای گرفته است.

قیمت Realme 6i

گوشی ریلمی 6i

این گوشی در دو رنگ مشکی (Eclipse Black) و سفید (Lunar White) راهی بازار خواهد شد. نسخه 4 گیگابایتی این دستگاه 175 دلار (150 یورو) و نسخه 6 گیگابایتی آن 200 دلار (175 یورو) قیمت خواهد داشت. هر دو نسخه از 31 جولای در بازار هند به فروش خواهند رسید.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار