کد خبر: ۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 26
چند هفته قبل از برنامه ریزی شرکت ال جی برای رو نمایی از پرچم دار بعدی خود در نمایشگاه WMC بارسلونا، تصاویر جدید لو رفته شکل و شمایل G5 ال جی را نشان میدهد. از جمله مشخصات این هوشمند آن است که در قاب پشتی دو دوربین برای آن در نظر گفته شده.

چند هفته قبل از برنامه ریزی شرکت ال جی برای رو نمایی از پرچم دار بعدی خود در نمایشگاه
WMC بارسلونا، تصاویر جدید لو رفته شکل و شمایل G5 ال جی را نشان میدهد. از جمله مشخصات این هوشمند آن است که در قاب پشتی دو دوربین برای آن در نظر گفته شده.

البته در تصویری که منتشر شده این گوشی در یک قاب قرار گرفته است که معمولا در طرح های مفهومی از آن استفاده میشود. این تصویر توسط Droid Life منتشر شده و همانگونه که اشاره شد دو دوربین در قاب پشتی خود دارد.

بر اساس اطلاعاتی که این منبع بدست داده است این دوربین ها 16 و 8 مگاپیکسل هستند اما هیچ اشاره ای به کاربر آنها و تفاوت های دیگر در بین آنها نشده است. همچنین در تصاویر کاملا مشخص است که حسگر اثر انگشت این گوشی دقیقا در زیر دوربین ها قرار گرفته است که البته همان روندی است که ال جی در طراحی گوشی های اخیر خود ادامه داده است.

در سمت راست گوشی در تصویر اسلات سیم کارت و SD وجود دارد و در قسمت زیرین آن یک درگاه پورت USB Type-C دیده میشود.

تصاویر لو رفته جدید از G5 ای جی / دوربین دوگانه در قاب پشتی


این تصویر هیچ نشانی از گزارش قبلی CNet که گفته بود ال جی گوشی G5 را به شکل ماژولار طراحی خواهد کرد ندارد و همچنین گویا بر خلاف گفت های CNet باتری این گوشی نیز قابل تعویض نمیباشد.

همچنین شایعات قبلی در باره این گوشی بر این اساس بود که از یک پردازشگر اسنپدراگون 820 به همراه 3 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. البته در تصویر فوق در هیچ جای گوشی نمیتوان لوگوی ال جی را مشاهده کرد و مانند همه تصاویر دیگر لو رفته در مورد این تصویر نیز نمیتوان با اطمینان دقیق سخن گفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار