کد خبر: ۳۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
تب عرضه گوشی‌های میان‌رده و خوش قیمت 5G این روزها تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند را در بر گرفته و این شرکت در تلاشند تا در این بازار پر هیجان و در حال گسترش، سهمی برای خود دست و پا کنند.
به گزارش آی تابناک : تب عرضه گوشی‌های میان‌رده و خوش قیمت 5G این روزها تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند را در بر گرفته و این شرکت در تلاشند تا در این بازار پر هیجان و در حال گسترش، سهمی برای خود دست و پا کنند. ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌‌هایی که از قافله رقابت بزرگان طی سال‌های اخیر دور مانده حالا قصد دارد با گوشی LG Q92 5G وارد این بازار شود.

اگر کنجکاو باشید و اهل جست و جو می‌توانید برخی محصولات 5G که به تازگی توسط شرکت‌های چینی تولید شده و قیمت‌های بسیار رقابتی تا 250 یورو را دارند به راحتی در وبسایت‌های فروش آنلاین پیدا کنید.

در واقع طی یک سال گذشته گوشی‌های 5G از قیمت‌هایی نظیر 1000 دلار حالا به یک چهارم قیمت اولیه خود نزدیک شده‌اند و این نشان می‌دهد که چقدر در این حوزه رقابت داغ و نفس‌گیر است.

شرکت ال‌جی که خاطره‌ساز بسیاری از کاربران است نیز در نظر دارد تا محصولات مناسب خود در این گروه را عرضه کند. شاید اولین گوشی با عرضه جهانی ال‌جی در این حوزه LG Q92 5G باشد که روز گذشته اولین اطلاعات آن در صفحه کنسول گوگل پلی منتشر شده و نشان داد که با داشتن مشخصاتی جذاب، می‌توان انتظار عملکردی خوب را از این گوشی داشت.

lg-Q92-gpc.jpg




منبع : شهر سخت افزار

ال‌جی کیو 92 دستگاهی با یک نمایشگر دارای حفره برای دوربین سلفی خواهد بود که در آن از تراشه پردازشی Snapdragon 765G استفاده می‌شود. این تراشه که متشکل از پردازنده هشت هسته‌ای با یک هسته Kryo 485 در فرکانس 2.4 گیگاهرتز، یک هسته Kryo 485  در فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته کم‌مصرف Kryo 485 در فرکانس 1.8 گیگاهرتز است می‌تواند با استفاده از پردازنده گرافیکی Adreno 620 خود ترکیبی ایده‌آل برای استفاده از محتوای رده بالا و همچنین بهره‌گیری از اینترنت نسل 5 باشد. این گوشی از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این در این گوشی که به نظر نمایشگری از جنس IPS LCD خواهد داشت از یک سنسور اثر انگشت مجتمع با دکمه پاور استفاده خواهد شد و به احتمال فراوان باید طی یک ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود.

lg-k42-gpc.jpg

در کنار این گوشی ال‌جی در نظر دارد گوشی ارزان قیمت و رقابتی K42 را نیز وارد بازار کند که با داشتن تراشه پردازشی مدیاتک Helio P22، سه گیگابایت حافظه رم و یک نمایشگر HD+ می‌تواند برای عرضه در کشورهای در حال توسعه مناسب باشد.

هر دو گوشی ذکر شده فوق با سیستم عامل اندروید 10 راهی بازار می‌شوند و طبیعی‌ست که در آینده نزدیک به اندروید 11 بروز شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار