کد خبر: ۳۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچمدار آینده از گوریلا گلس جدیدی که کورنینگ روز گذشته با نام Victus از آن رونمایی کرد، استفاده کنند. با این حال، گفته شده که سامسونگ اولین گوشی با گوریلا گلس Victus را راهی بازار خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچمدار آینده از گوریلا گلس جدیدی که کورنینگ روز گذشته با نام Victus از آن رونمایی کرد، استفاده کنند. با این حال، گفته شده که سامسونگ اولین گوشی با گوریلا گلس Victus را راهی بازار خواهد کرد.

Victus، محافظ شیشه‌ای جدید علاوه‌بر مقاومت بالاتر در برابر خط و خش، استحکام قابل توجهی هنگام سقوط از ارتفاع بیش 1.8 متری از خود نشان می‌دهد. محصول جدید کورنینگ قرار نیست تنها از گوشی‌های هوشمند در برابر صدمات اینچنینی محافظت کند، بلکه به زودی از آن برای ساخت تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های پوشیدنی و دیگر محصولات مشابه استفاده خواهد شد.

تست‌های آزمایشگاهی که توسط شرکت سازنده، یعنی کورنینگ انجام گرفته نشان می‌دهد که Gorilla Glass Victus می‌تواند از نمایشگر گوشی‌های هوشمند هنگام سقوط از ارتفاع 2 متری نیز محافظت کند. طبق ادعای این شرکت دیگر شیشه‌های محافظ ضدخش معمولاً با سقوط از ارتفاع 0.8 متری آسیب می‌بینند. جدا از این گوریلا گلس جدید نسبت به گوریلا گلس 6، تا 2 برابر مقاومت بیشتر در برابر خراشیدگی از خود نشان می‌‌دهد، که این موضوع در مقایسه با رقبا در حدود 4 برابر عملکرد بهتری به حساب می‌آید.

محافظ نمایشگر Victus  علیرغم تمامی قابلیت‌های گفته شده، همچنان در برابر مواد که معمولاً به طور عادی با این سطوح در ارتباط نیستند، ایمن نخواهد بود. به عنوان مثال موادی از قبیل گل و لای، شن و فلزات همچنان ممکن است به این محافظ نمایشگر آسیب وارد کنند. این موضوع تنها محدود به Gorilla Glass Victus کورنینگ نبوده و در مورد انواع شیشه به طور کلی اجتناب ناپذیر است. در عین حال، این محافظ نمایشگر جدید احتمال این اتفاق را تا حد زیادی کاهش داده است.

پرچمدار سامسونگ اولین گوشی با گوریلا گلس Victus

کورنینگ در حال حاضر، هیچ اشاره‌ای به اینکه چه گوشی‌هایی از گوریلا گلس ویکتوس بهره خواهندبرد، نکرده است. با این حال، تأیید کرده‌اند که سامسونگ اولین مشتری آنها است که در آینده‌ای نزدیک از این محافظ در گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد. اینکه گوشی گلکسی نوت 20 به گوریلا گلس Victus مجهز شده باشد، بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد، اما احتمال اینکه این محافظ را در گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ از سری اس (S30 یا S21) ببینیم، محتمل‌تر به نظر می‌رسد. از آنجاییکه یکی از فاکتورهای اصلی خریداران گوشی‌های هوشمند، دوام و مقاومت آنها است، حرکت سامسونگ در استفاده از مقاوم‌ترین نوع محافظ نمایشگر برای گوشی‌های خود، کاملاً هوشمندانه است.




منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار