تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 05
بی‌ام‌و به دنبال آینده است و این برای خودروساز معظم آلمانی به این معناست که قصد دارد گروه‌ها و طراح‌های خود را برای کار بر روی هوش مصنوعی بسیج نمایند؛ به گزارش رویترز، این آینده ناظر بر زمانی است که دیگر کادیلاک و آئودی موضوع رقابت نیستند؛ بلکه رقابت میان اوبر (Uber) و TrueCar (وب‌سایت مقایسۀ قیمت خودرو) است.


حامد عسگری-آی‌تابناک: بی‌ام‌و به دنبال آینده است و این برای خودروساز معظم آلمانی به این معناست که قصد دارد گروه‌ها و طراح‌های خود را برای کار بر روی هوش مصنوعی بسیج نمایند؛ به گزارش رویترز، این آینده ناظر بر زمانی است که دیگر کادیلاک و آئودی موضوع رقابت نیستند؛ بلکه رقابت میان اوبر (Uber) و TrueCar (وب‌سایت مقایسۀ قیمت خودرو) است. به گفتۀ «کلاوس فروهیلچ» از شرکت بی‌ام‌و، «وظیفۀ اصلی ما حفظ کردن و طراحی کسب‌و کاربدون تسلیم کردن آن به بازیگران اینترنتی است. وگرنه ما به صورت فاکس‌کان (یکی از شرکت‌های تهیه کنندۀ قطعات برای اپل) هایی برای شرکت‌هایی مانند اپل درخواهیم آمد و تنها برای آن‌ها یک بدنۀ فلزی خواهیم بود.» (به این معنا که یک بازیگر حاشیه‌ای برای سازمان بزرگتری تبدیل خواهیم شد که کل افتخار و سود اصلی را به خود اختصاص می‌دهد).

او معتقد است که برای او، این یک نبرد مهم برای رسیدن به «هوشمندترین خودرو» است.

این برای بی‌ام‌و به معنای استخدام کردن است. آن‌ها قصد دارند تا تعداد مهندسان طراح نرم‌افزار خود را تا میزان نیمی از کل کارمندان خود، افزایش دهند و از آن‌جا که دانشگاه‌های آلمان به اندازه کافی فارغ‌التحصیلان با تجربه در این حوزه ندارد، به همکاران خارجی برای پر کردن این شکاف روی آورده است.

اما این همکاری یک همکاری دوجانبه است. در حقیقت، آن‌گونه که فروهیلچ می‌گوید، این شرکت مجوز استفاده از پیشرانه‌های الکتریکی‌اش را به کارخانه‌هایی که خود توان تولید آن را ندارند، خواهد داد؛ تصمیمی که به طور قطع در میزان هزینه‌های مطالعه و پژوهش بسیار صرفه‌جویی خواهد کرد.

منبع: اندگجت


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار