کد خبر: ۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 04
سیاست “لجبازی با سرویس‌های دیگر” اکنون به اینستاگرام رسید و شما دیگر نمی‌توانید در قسمت پروفایل خود از لینک تلگرام استفاده کنید.
Try-to-add-a-link-to-Telegram-or-Snapchat-on-your-Instagram-profile-and-this-is-what-you-will-see.jpg

به نظر می‌رسد جنجال جالبی میان تلگرام و فیسبوک شکل‌گرفته است. در ابتدا اگر به یاد داشته باشید برای شما گفتیم که امکان کپی کردن و یا انتقال لینک تلگرام به واتس‌اپ را ندارید. یکی از سرویس‌های فیسبوک همین واتس‌اپ است و دیگر سرویسی که چند سالی از خرید آن می‌گذرد، سرویس محبوب اینستاگرام خواهد بود. سیاست "لجبازی با سرویس‌های دیگر” اکنون به اینستاگرام رسید و شما دیگر نمی‌توانید در قسمت پروفایل خود از لینک تلگرام استفاده کنید.

این مشکل و یا بهتر بگوییم این قانون جدید در اینستاگرام توسط Pavel Durov توییت شد. تلگرام حداقل در ایران که یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های چت به‌حساب می‌آید و اکنون ازنظر ترافیک جهانی نیز رشد بسیار زیادی را تجربه می‌کند. در اینستاگرام روزانه 70 میلیون تصویر به اشتراک گذاشته می‌شود اما در تلگرام این عدد به 35 میلیون تصویر در روز رسده است. شاید این صدای زنگ خطر باشد اما به نظر من ماهیت این دو اپلیکیشن کاملاً از هم جدا بوده. این‌که فیسبوک سیاست انحصارطلبی به خود گرفته است، آن‌چنان جالب نیست. البته جدای از لینک تلگرام، از لینک اسنپ‌چت هم نمی‌توان در اینستاگرام استفاده کرد.

Telegram-tweets-out-a-complaint.jpg

شما نیز در صفحات زیادی دیده‌اید که گفته می‌شود "لینک چنل تو بیو” یا مثلاً "جوین بدین تو چنل” و یا امثال این صحبت‌ها اما ما کاربران ایرانی به این سادگی دست‌بردار نخواهید بود. نهایت سختی، تعویض لینک تلگرام توسط یک کوتاه کننده لینک است!

منبع: ترنجی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار