کد خبر: ۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 29
سامسونگ نسخه ۲۰۱۶ از گلکسی تب A 7.0 و گلکسی تب E 7.0 را به‌زودی معرفی خواهد کرد و حال رندر‌هایی از نسخه سفید و مشکی این دو محصول منتشر شده است و انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آتی شاهد معرفی این دو محصول باشیم.

تصاویر رندر‌ نسخه 2016 گلکسی تب A 7.0 و گلکسی تب E 7.0 منتشر شد

سامسونگ نسخه ۲۰۱۶ از گلکسی تب A 7.0 و گلکسی تب E 7.0 را به‌زودی معرفی خواهد کرد و حال رندر‌هایی از نسخه سفید و مشکی این دو محصول منتشر شده است و انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آتی شاهد معرفی این دو محصول باشیم.

 کمپانی سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) از پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد اما در این مقاله از زومیت به‌گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ نخواهیم پرداخت و زمان آن رسیده تا اندکی هم به‌سایر محصولات این شرکت بپردازیم. با وجود اینکه سامسونگ همچنان در بخش تلفن‌های هوشمند متمرکز است اما این شرکت کره‌ای همچنان در زمینه تبلت‌ها نیز فعالیت دارد. چندی پیش شاهد گلکسی تب اِی (A) و گلکسی تب ای (E) از سوی این شرکت بودیم و حال به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نسل جدیدی از این دو محصول را معرفی کند.

تبلت سامسونگ

 

اوایل این ماه تصاویر رندر‌ی از گلکسی تب ای ۷.۰ نسخه ۲۰۱۶ منتشر شد و مدتی بعد از آن نیز شاهد معرفی گلکسی E 8.0 در تایوان بودیم. البته چندی پیش تصاویری از گلکسی تب A 7.0 نیز منتشر شد. در ادامه این مقاله می‌توانید نگاه دقیق‌تری به گلکسی تب A 7.0 نسخه ۲۰۱۶ و گلکسی تب E 7.0 نسخه ۲۰۱۶ داشته باشید که رندر‌های آن‌ها در دو رنگ سفید و مشکی منتشر شده‌اند. این دو محصول تبلت‌های میان‌رده سامسونگ خواهند بود که انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی آن‌ها باشیم. سامسونگ گلکسی تب E 9.6 ژوئن سال گذشته معرفی شد و به‌نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم دارد در حال حاضر نسخه کوچک‌تری از آن را معرفی کند. گلکسی تب A 8.0 نیز سال گذشته معرفی شد ولی زمان معرفی آن ماه مارس بود.

تبلت سامسونگ

 

فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص زمان معرفی این دو محصول منتشر نشده است ولی به‌احتمال زیاد در طول هفته‌های آینده شاهد معرفی این دو تبلت میان‌رده خواهیم بود. سامسونگ معمولا جدول زمانی مشخصی برای معرفی تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده ندارند و معرفی این نوع از محصولات ممکن است هر زمانی اتفاق بی‌افتد. پس با این اوصاف باید منتظر ماند تا این شرکت پرده از تبلت‌های جدیدش بردارد. فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دو محصول منتشر نشده است اما بر اساس نسخه قبلی آن‌ها می‌توان پی برد که گلکسی تب E مشخصات پایین‌تری نسبت به‌گلکسی تب A خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این دو محصول را مشاهده کنید.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار