آی تابناک- «سی‌ان‌بی‌سی» نوشت گوگل و یاهو از نقش مخرب ابزارهای حذف تبلیغات به عنوان تخریب­کننده رابطه بین مشتریان و شرکت­ها گلایه دارند و این ابزارها را همچون «بمب هسته­‌ای» تهدیدی برای صنعت می‌­دانند.

استفاده از ابزارهای حذف تبلیغات در 12 ماه منتهی به آگوست 2015 رشدی 41 را پشت سر گذاشت و بنابر آمارهای «پیج فیر» در حال حاضر 198 میلیون نفر در سراسر جهان از این نرم افزارها استفاده می­کنند. بنابراین این طور به نظر می‌رسد که مدیران تبلیغات شرکت‌هایی همچون گوگل و یاهو هنوز متوجه اصل مطلب نشده‌اند و در برابر شکایت‌های روزافزون کاربران از وضعیت تبلیغات، خودشان را به نشیدن زده‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار