کد خبر: ۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 23
گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 مهم‌ترین گوشی‌های هوشمندی بودند که در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال رونمایی شدند.

گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 مهم‌ترین گوشی‌های هوشمندی بودند که در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال رونمایی شدند. این دو گوشی برای اولین بار در یک روز معرفی شده و رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند و حالا باید منتظر جنگ تبلیغاتی این دو شرکت هم‌وطن برای طعنه و شاید تخریب یکدیگر باشیم.

ال‌جی به تازگی در اکانت توییتر خود تصویر زیر را منتشر کرده و نوشته: «ال‌جی جی 5، استفاده واقعی از 7»

LG-G5-mocking-Galaxy-S7

همان‌طور که می‌بینید ال‌جی عمداً حروف S و 7 را با رنگ آبی مشخص کرده تا نشان دهد مخاطب این عکس چیزی جز گلکسی اس 7 سامسونگ نیست. منظور ال‌جی از استفاده واقعی از 7 هم لوازم جانبی هفت‌گانه این گوشی جدید است. همان‌طور که در مطلب معرفی ال‌جی جی 5 و همچنین لوازم جانبی رسمی آن نوشتیم جی 5 می‌تواند دو ماژول مختلف یکی برای افزایش کیفیت صدا و دیگری برای عکاسی بهتر را در خود جای دهد. همچنین هدست واقعیت افزوده 360 VR، روبات هوشمند Rolling Bot، دوربین 360 Cam، هدست Tone Infinitum و نهایتاً ایرفون باکیفیت H3 شرکت B&O لوازم جانبی هفت‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند.

در مقابل سامسونگ تصمیم گرفته تا به جای تغییر انقلابی معایب طراحی گلکسی اس 7 را برطرف کرده و آن را به مقاومت دربرابر آب و گردوخاک مجهز کند. مطمئناً سامسونگ در برابر طعنه ال‌جی ساکت نخواهد ماند و طعنه‌های خودش را به سمت جی 5 روانه خواهد کرد.

منبع: فارنت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار