کد خبر: ۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 15
دقیقا یک هفته دیگر سامسونگ به شکل رسمی از دو موبایل گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رونمایی خواهد کرد اما اکنون دیگر مورد چندان خاصی باقی نمانده که از آن اطلاع نداشته باشیم.
انتشار تصاویر زنده و جدیدی از گلکسی S7 Edge

تا کنون رندرهای فراوان و چند تصویر زنده از کهکشانی های جدید سامسونگ منتشر شده اند و همین روز گذشته بود که با رندرهای رنگارنگ دو تلفن هوشمند مذکور رو به رو شدیم. با این وجود، عشق گلکسی ها به حضور در برابر دوربین پایانی ندارد و اکنون چند تصویر زنده دیگر از S7 Edge به انتشار رسیده است.

این بار چینی ها در شبکه اجتماعی «Weibo» این تصاویر را به اشتراک گذاشته اند. علیرغم وجود اثر انگشت زیاد بر روی بدنه و تار شدن بخش هایی از تصویر، می توان دید که گلکسی اس ۷ اج از طراحی و ظاهر مناسبی برخوردار است.

s7-edge-black-2-294x540

اکنون کلید فیزیکی هوم بزرگتر از پیش شده و حالتی گردتر پیدا کرده. همانطور که می بینید، طراحی کناره های دستگاه نیز اندکی تغییر نموده و حالتی بیضی تر به خود یافته.

سوم اسفند ماه سامسونگ در شهر بارسلون رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن جدا از دو کهکشانی مورد بحث، احتمالا شاهد رونمایی از دوربین ثبت محتوای ۳۶۰ درجه به نام Gear 360 و موارد دیگر باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار