کد خبر: ۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 06
به‌تازگی شایعاتی منتشر شده است که طبق آن گلکسی S7 قرار است تا با حداکثر میزان نور نمایشگر تا 17 ساعت به پخش فایل‌های ویدیویی بپردازد.

ITRESAN-11-1394 (47)

روز 21 فوریه به‌عنوان روز عرضه گلکسی S7 رسما بر روی تقویم‌های بسیاری از افراد، نشانه‌گذاری شده است. شایعات پیرامون این همراه هوشمند، روزبه‌روز بیشتر می‌شوند و هرروزه شاهد یک نکته و موضوع جدید درز کرده درباره پرچم‌دار سامسونگ هستیم. وقتی بحث مهاجرت به نسل بعدی پیش می‌آید، این غول کره‌ای تنها به فکر بهبود توان پردازشی دستگاه خود نخواهد بود و سامسونگ همواره باتری نسل‌های جدید تلفن‌های همراه هوشمند خود را نیز بهبود می‌بخشد. بر همین اساس نیز به‌تازگی شایعاتی منتشر شده است که طبق آن گلکسی S7 قرار است تا با حداکثر میزان نور نمایشگر تا 17 ساعت به پخش فایل‌های ویدیویی بپردازد.

تصاویر جدیدی که از گلکسی S7 دو سیم کارته منتشر شده است، نشانگر این است که این دستگاه می‌تواند دو روز تمام را با یک‌بار شارژ باتری به کار کردن ادامه بدهد. برخی منابع معتبر اعلام کرده‌اند که این مدت‌زمان برای مصرف معمولی این دستگاه در نظر گرفته شده است که در آن نور نمایشگر بر روی 75 درصد تنظیم بوده و اتصال به شبکه LTE، دائما برقرار بوده است.

واقعا هیچ‌کسی انتظار چنین پیشرفتی را نداشته است ولی با قرار دادن این مورد در کنار سایر موارد فاش شده از این تلفن همراه می‌توان از پیشرفتی که سامسونگ پیش روی مخاطب خود قرار می‌دهد، آگاه شد. هم‌چنین پیش‌ازاین اطلاعاتی منتشر شده بود که بر اساس آن، گلکسی S7 و S7 Edge به ترتیب دارای باتری‌های 3000 و 3700 میلی‌آمپری هستند (این رقم برای گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge برابر با 2550 و 2600 میلی‌آمپر ساعت بوده است).

این تلفن همراه به اندروید 6.0 یا مارشمالو مجهز خواهد بود و علاوه بر آن نسل جدید سری گلکسی S نیز از پردازنده‌های Exynos 8890 یا اسنپدراگون 820 بهره‌مند خواهد بود.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار