کد خبر: ۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 15
شایعاتی مبنی بر بازگشت حقوق تجاری کراش بندیکوت به سونی و ساخت بازی جدید آن برای پلی‌استیشن 4 به گوش می‌رسد.

شایعات قوت گرفت: بازی Crash Bandicoot توسط سونی برای پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود

اگر از گیمرهای قدیمی به خصوص کنسول پلی‌استیشن 1 باشید، حتما با شخصیت بامزه و نوستالژی کراش باندیکوت آشنا هستید. با اینکه بعد از دوران خوب این شخصیت در PS1، دیگر شاهد حضور قدرتمندش نبودیم، اما حالا شایعاتی مبنی بر بازگشت حقوق تجاری این مجموعه به سونی و ساخت بازی جدید آن برای پلی‌استیشن 4 به گوش می‌رسد. 

 یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌هایی که همواره روی کنسول‌های خانواده پلی‌استیشن خاطره‌ساز شده‌اند Crash Bandicoot است. از مدت‌ها پیش مجددا شایعات مختلفی در مورد این بازی منتشر می‌شوند که جدید‌ترین آن‌ها انتشار تصویری از کرش بندیکوت به وسیله‌ شعبه خاورمیانه سونی بود و می‌توان آن را خبری در راستای ساخته شدن قسمت‌های بعدی بازی دانست. حال در جریان یک نمایشگاه اسباب‌بازی که در شهر نیویورک برگزار شد، سایت پیکسل دن مصاحبه‌ای با رَندی فالک، مدیر کمپانی اسباب‌بازی‌ سازی NECA، در مورد برنامه‌های آتی این کمپانی انجام داده که وی در پاسخ گفت: ما تعامل خوبی با سونی داریم و مجسمه‌های مرتبطی با محصولات آن‌ها خواهیم ساخت که شامل نیتن دریک، کراتوس و کرش بندیکوت می‌شود. خوشبختانه این کمپانی قصد دارد مجددا اثری از سری Crash Bandicoot عرضه کند و به همین دلیل هم شاهد محصولات عالی در این مورد خواهیم بود.

فالک در حالی خبر ساخته شدن کراش باندیکوت توسط سونی را اعلام کرده که به نظر می‌رسید این سری در مالکیت کمپانی اکتیویژن باشد. ولی چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد که به نظر می‌رسید اکتیویژن تنها مالک این سری نباشد و ممکن است سونی مالکیت کراش باندیکوت را مجددا به دست آورده باشد. به هر حال باید منتظر اظهارنظر رسمی سونی در این مورد باشیم که فعلا واکنشی به آن نشان نداده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار