تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 10
رژیم صهیونیستی مدعی شد رایانه فرمانده سابق ستاد مشترک ارتش و هزاران افسر این رژیم، توسط هکرهای ایرانی مورد تهاجم قرار گرفت.


رژیم صهیونیستی مدعی شد رایانه فرمانده سابق ستاد مشترک ارتش و هزاران افسر این رژیم، توسط هکرهای ایرانی مورد تهاجم قرار گرفت.

شبکه 10 رژیم صهیونیستی، در گزارشی با وارد کردن اتهام مجدد به ایران و سپاه پاسداران، مدعی شده است که سپاه پاسداران مسئول این حمله است؛ حمله‌ای که سال گذشته انجام شده و طی آن ده‌ها رایانه ارتش رژیم صهیونیستی مورد تهاجم هکرها قرار گرفته است.

در ادامه، این شبکه مدعی شد هکرها ابتدا مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده تا از آن طریق بتوانند اطلاعات مهمی را استخراج کنند. البته هنوز اطلاعات کاملی از میزان خسارات وارده در این حمله، منتشر نشده است.

مقامات امنیتی این رژیم مدعی هستند که هکری که مسئول انجام این حمله بوده است، به صورت تصادفی آدرس ایمیل خود را به عنوان ردپا به جای گذاشته و اسرائیل از طریق همین ایمیل، توانسته هکرها را ردیابی کند.

در بخشی از این گزارش آمده است: «هکری که احتمالاً مسئول انجام این حمله بوده، اعلام کرده است که حمله مذکور را به تنهایی انجام نداده و آن را در راستای یک همکاری مشترک با سایر هکرها انجام داده است. وی تأکید کرد این کار را به اراده خودش انجام نداده و او تنها عضوی از یک ارگان سایبری بوده که مسئولیت انجام این کار را بر عهده داشته است.»

منبع: سایبربان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار