کد خبر: ۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 10
همانطور که با سرعت به تاریخ رونمایی از هوشمند های پرچم دار سامسونگ در 21 فوریه نزدیک میشویم سرعت افشای اطلاعات و تصاویر مربوط به این دو هوشمند نیز افزایش میابد.

همانطور که با سرعت به تاریخ رونمایی از هوشمند های پرچم دار سامسونگ در 21 فوریه نزدیک میشویم سرعت افشای اطلاعات و تصاویر مربوط به این دو هوشمند نیز افزایش میابد. بعد از آن که روز گذشته تصاویری که گفته میشود تصاویر اصلی این دو هوشمند است، منتشر شد، امروز فردی که به نمونه اولیه گلکسی اس 7 سامسونگ دسترسی دارد اقدام به انتشار تصاویری کرده است که گفته میشود
Wallpaper های رسمی این هوشمند است.

این تصاویر که در یک انجمن تخصص موبایل منتشر شده است، نشان میدهد که Wallpaper یا تصویر پس زمینه گلکسی اس 7 چند رنگ مختلف دارد که مطابق با رنگ های اصلی گلکسی اس 7 و نمونه اج آن است. گفته شده که این گوشی ها از چهار رنگ مختلف برخوردار هستند که شمال سیاه، سفید، طلایی و نقره ای است.

این Wallpaper ها در دو وضوح مختلف ارائه شده: یکی 2560 در 2560 و دیگری 2240 در 2240 و مجموعا 13 تصویر برای دانلود وجود دارد. برخی از این تصاویر را در پایان این نوشته میبینید و الباقی آنها را میتوانید از اینجا دانلود کنید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار