کد خبر: ۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 09
یکی از مشکلات بزرگی که بخواهید یک برنامه در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دانلود کنید، شما را شگفت زده خواهد کرد، برنامه های تقلبی است که مثل زامبی ها به این فروشگاه هجوم آورده اند.


این روزها خیلی از مراجع مختلف اظهار نظرهای مختلفی درباره ویندوزفون ارایه می دهند. یکی معتقد است ویندوزفون مرده است و دیگری دلیل مرگش را می گوید. مسلما مایکروسافت با مشکلات متعددی در سیستم عامل موبایل خود مواجه است و در حال تلاش برای ارایه یک نمونه مناسب از اکوسیستم خود روی دستگاه های همراه ماست، سعی می کند تا همه مشکلات برطرف شود. یکی از این مشکلات بزرگ که مسلما وقتی بخواهید یک برنامه در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دانلود کنید، شما را شگفت زده خواهد کرد، برنامه های تقلبی است که مثل زامبی ها به این فروشگاه هجوم آورده اند.

screen640x640

وقتی یک عنوان معروف و محبوب برای هر پلتفرمی ارایه می شود، نمونه های مشابه آن هم تولید می شود و در فروشگاه های نرم افزاری وجود دارد اما در ویندوزفون وقتی برای برخی عنوان مشهور جستجو می کنید، تقریبا شوک زده می شوید. برای نمونه با جستجو بازی Traffic Rider در این فروشگاه نرم افزاری به صفحه زیر بخواهید خورد:

traffic

آ … این گالری تصاویر نیست، یک دو جین برنامه قلابی به عنوان های مختلفی از Traffic Rider است. این شرایط شاید نه به این فضاحت اما برای خیلی از برنامه یا بازی های دیگر هم موجود است. اگر شما تولید کننده بازی را نشناسید، به سختی می توانید از بین این 15 برنامه با آیکون و نام های شبیه به هم، گزینه صحیح را انتخاب کنید. بدین صورت اولین ضرر را توسعه دهنده می کند که برنامه اون در میان این همه برنامه قلابی قابل پیدا شدن نیست و در درجه دوم کاربر که به اشتباه و به احتمال زیاد یک برنامه قلابی را دانلود کرده است.

مایکروسافت باید به فکر سامان دهی وضعیت فروشگاه نرم افزاری خود باشد و البته پیش از آن توسعه دهنده های عناوین بزرگ و پر استفاده را مجاب به ارایه سرویس های خود برای این پلتفرم کند. طبق تجربه شخصی ما از ویندوزفون یا ویندوز 10 موبایل، این سیستم عامل کاملا خلاقانه همه چیز را از نو آفریده است و یک تجربه کاربری نو را به شما می دهد، تنظیمات و امکانات خوبی دارد اما همه این دست . پا، مغز، قلب و دیگر اعضا، بدون روح، مرده اند. روح هر سیستم عاملی را می توان برنامه ها و بازی های آن دانست که سیستم عامل موبایل مایکرسافت از این نظر واقعا ضعیف است.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار