کد خبر: ۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 18
گلکسی اس 6 و اس 6 اج پلاس را با دو لبه آنقدر زیبا هستند که دقایقی محو تماشا کردن آن روی میز کارتان شوید! حالا یک طرح مفهومی جدید بر اساس این نوع پیشرفت، یعنی اضافه شدن یک لبه خمیده پیش رفته و به یک طرح مفهومی با سه لبه خمیده رسیده است،
طرح مفهومی جالب از گلکسی اس 7 اج با سه لبه خمیده


سامسونگ اولین مدل موبایل با نمایشگر خمیده خود را یک ماه پس ازگلکسی نوت 3 و تحت عنوان گلکسی روند (Galaxy Round) رونمایی کرد. میزان انحنای این موبایل زیاد نبود و استقبال زیادی هم از آن نشد و این گونه بود که یک مدل شکست خورده تلقی شد. پس از آنو به جز برخی ساعت های هوشمندش که نمایشگر خمیده با انحنا کم دارند، گلکسی نوت اج رونمایی شد که در نوع خود زیبایی خاص داشت و تنها یک لبه آن (لبه سمت راست) خمیده بود. در نهایت سامسونگ به یک طرح جامع برای موبایلی با نمایشگر خمیده رسید و گلکسی اس 6 و اس 6 اج پلاس را با دو لبه خمیده معرفی کرد. دستگاه هایی که واقعا آنقدر زیبا هستند که دقایقی محو تماشا کردن آن روی میز کارتان شوید! حالا یک طرح مفهومی جدید بر اساس این نوع پیشرفت، یعنی اضافه شدن یک لبه خمیده پیش رفته و به یک طرح مفهومی با سه لبه خمیده رسیده است،

Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (3)

آ.. این دیگر خیلی مفهومی است! بله، یک طرح مفهومی با سه لبه خمیده برای گلکسی اس 7 اج که در نوع خود جالب است اما احتمالا همانطور که ما در ابتدای دیدن این طرح به خود گفتیم مسلما چنین چیزی تولید نخواهد شد، (حداقل با نام گلکسی اس 7) شما هم همین را به ما بگویید. درست است اما گاهی اوقات دیدن طرح های مفهومی جالب این چنینی هم می تواند جالب باشد.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (10)

در این طرح مفهومی شکاف کارت حافظه به صورت بدون درپوش برای گلکسی اس 7 اج و در لبه پایین در نظر گفته شده است که مشخصا همه از آن استفبال می کنیم، مسلما هیچ کاربری از اینکه موبایلش از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند ناراحت نمی شود البته اگر مثل این طرح مفهومی بیش از حد در دسترس باشد، کمی احساس ناامنی خواهید کرد. شاید بگویید پورت یو اس ای آن کجاست؟

Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (6)

 Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (5)

بله، لبه بالا برای سینی سیم کارت، پورت USB Type C، فرستنده مادون قرمز و جک 3.5 میلی متر صدا است. چه خوب که در این طرح مفهومی دوربین پشتی این دستگاه هم هم سطح بدنه است و دیگر زایده ای در آن دیده نمی شود، خیلی خوب می شد که تنها همین مورد از این طرح مفهومی به واقعیت می پیوست.

جالب است که تنها حدود یک و نیم ماه تا معرفی رسمی گلکسی اس 7 و اس 7 اج زمان باقی مانده است اما هنوز چیز خاصی از این دستگاه ها لو نرفته است و سامسونگ توانسته در حفظ اطلاعات حیاتی موفق عمل کند. هر چند از همین حالا هم تقریبا می دانیم باید انتظار چه دستگاهی را داشته باشیماما تا آن روز بد نیست نگاهی به دیگر تصاویر و ویدیو این طرح مفهومی بیاندازیم و قوه تخیلمان را قلقلک بدهیم:

Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (11)

 Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (9)

 Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (7)

 Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (2)

Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (4)

Samsung-Galaxy-S7-Edge-concept (1)


منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار