تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 11
«چئونگ چانگ-ون» (Cheong Chang-won) از سازمان تحقيقاتي Nomura Securities به اين موضوع اشاره کرده که:«سامسونگ در حال سپري کردن يک دوره پردرامد در بخش صفحه نمايش و تراشه است. به خصوص که بخش تراشه‌هاي اين شرکت بيشتر از صفحه نمايش درآمد ايجاد کرده‌اند.» او اين اطلاعات را با بررسي گزارش مالي شرکت سامسونگ که همين چند روز پيش منتشر شد، منتشر کرد. سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بيش از ۱۲٫۱ ميليارد دلار سود عملياتي داشت.
به گزارش آی تابناک : شرکت کره‌اي سامسونگ بين ماه‌هاي آپريل تا ژوئن به شکل متوسط ماهانه ۴ ميليارد دلار درآمد داشته است. اين درحالي است که سود عملياتي شرکت اپل ۱۰٫۷ ميليارد دلار بود. پس مي‌توانيم به اين موضوع اشاره کنيم که سامسونگ براي اولين‌بار بيشتر از شرکت اپل درامد داشته است و براي اولين بار ز اين شرکت جلو زده است.

سود سامسونگ به خاطر فروش گوشي‌هاي موبايل اين شرکت هم نداشته است و نشان مي‌دهد که بخش‌هاي ديگر اين شرکت سود بيشتري توليد مي‌کنند.

بد نيست به اين موضوع هم اشاره کنيم که اپل براي توليد صفحه نمايش OLED گوشي آيفون ۸ با سامسونگ همکاري مي‌کند و به همين دليل سامسونگ سرمايه‌گذاري در اين قسمت را بيشتر کرد.

البته بعيد نيست که اپل با عرضه آيفون ۸ با يک دوره پردرامد روبه‌رو شود و دورباره از سود بيشتري را کسب کند.




منبع : دیجی کالا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار