کد خبر: ۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 06
ديروز شاهد ورود نوکيا ۵ به بازار کشورمان هستيم. در ادامه مطلب مي‌توانيد از قيمت و مشخصات اين گوشي آگاه شويد. با ما همراه باشيد.
به گزارش آی تابناک : گوشي‌هاي جديد نوکيا آن‌چنان در بازار کشورمان سرزبان‌ها نيفتاده‌اند و بسياري از خريداران ممکن است اطلاعي از ورود مجدد نوکيا به بازار نداشته باشند يا ترجيح نمي‌دهند گوشي بدون گارانتي و پشتيباني رسمي خريداري کنند. مدتي پيش شاهد ورود نسخه جهاني نوکيا ۶ و نوکيا ۳ به وارد بازاز کشورمان بوديم. نوکيا ۶ اکنون نيز به ثبات قيمت‌ رسيده و نوکيا ۳ نيز به تازگي وارد بازار شده و اين روزها يافتنش کمي سخت است. به هر حال به زودي شاهد عرضه گوشي‌هاي جديد نوکيا به صورت رسمي با گارانتي معتبر خواهيم بود. نوکيا ۵ گوشي ميان‌رده نوکيا است و جايگاهش همان‌طور که از نام آن پيداست از لحاظ سخت‌‌افزاري ميان نوکيا ۳ و نوکيا ۶ قرار مي‌گيرد.

همان طور که پيش‌بيني کرده بوديم اين گوشي 15 تير ۱۳۹۶ وارد بازار کشورمان شده است. نوکيا ۵ قيمت نسبتا خوبي دارد نسبت به ديگر گوشي‌هاي همرده از نظر قيمت که توسط برندهاي ديگر ساخته مي‌شود کيفيت ساخت بسيار بالاتري دارد. اگر قصد خريد يک گوشي هوشمند با قيمت زير ۷۰۰ هزار تومان داريد نوکيا ۵ يکي از گزينه‌هاي مناسب محسوب مي‌شود و به زودي با کاهش قيمت همراه خواهد بود.

Nokia 5 را هم‌اکنون مي‌توانيد با قيمت 700,000 تومان بدون گارانتي خريداري کنيد.




منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار