کد خبر: ۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 04
گزارش ها و اخبار متنوع از آیفون جدید همچنان ادامه دارد و این بار باز هم Bloomberg از منابع موثق خبری جالب را منتشر کرده که ادعا می کنند اپل در حال تست سنسور سه بعدی در نسخه جدید آیفون است.

به گزارش آی تابناک : اخبار متنوع از آیفون جدید همچنان ادامه دارد و این بار باز هم Bloomberg از منابع موثق خبری جالب را منتشر کرده که ادعا می‌کنند اپل در حال تست سنسور سه بعدی در نسخه جدید آیفون است که در باز کردن قفل صفحه، امنیت پرداخت‌های آنلاین و باز کردن اپ‌های اختصاصی کاربر نقش کلیدی داشته و سطوح احراز هویت را به چهره افراد معطوف کند!

اسکنر ۳D چهره در آیفون ۸

سنسور جدید گویا با اسکن چهره فرد وظیفه اش را انجام می‌دهد و اپل در حال بهینه سازی سرعت و دقت این امکان بوده و طبق اطلاعات منتشر شده، سنسور مذکور در کسری از (چند میلیونیوم) ثانیه خواهد توانست آیفون شما را مقابل صورتتان باز کند. سنسور مذکور از تکنولوژی ابداعی اپل بهره می‌برد و گویا حتی نیازی به در دست گرفتن و روبروی صورت گرفتن تلفن همراه هم نیست!

پیش از این در Galaxy S8 شاهد حضور اسکنر عنبیه بودیم و همگی خوب میدانیم که این سنسور با کمی‌تلاش با کمک عکس گول خورده و می‌توان از آن عبور کرد! اما طبق اطلاعات ما سنسوری که اپل قصد استفاده از آن را دارد با اتکا بر ۳بودن امنیت بهتر و قابل اطمینان تری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

هنوز بابت حضور این سنسور به صورت قطعی نمی‌توان صحبت کرد، اکنون می‌دانیم که احتمالا این سنسور در کنار سنسور اثر انگشت در آیفون جدید جایگاه امنیتی ثابت دارند!




منبع : شهر خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار