کد خبر: ۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 03
با نزدیک‌شدن به زمان معرفی آی‌فون‌های‌ جدید، شایعات زیادی پیرامون این محصولات شنیده می‌شوند. براساس آخرین‌ خبر‌ها، اپل در محصولات جدید خود، دکمه هوم فیزیکی‌ را حذف خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : به‌تازگیBenjamin Geskin عکسی را با عنوان قاب آی‌فون جدید توییت کرده است که در آن، حذف دکمه هوم تایید می‌شود.

این تصویر در کمپانی فاکسکان از قاب نیم‌ساخته‌ محصول گرفته شده و تایید کننده‌ خبر‌های قبلی، مبنی‌بر مجهز شدن آی‌فون 88 به‌ صفحه‌نمایش با حاشیه‌ بسیار کم‌ و حذف کلید فیزیکی هوم است. برخی اعتقاد دارند که این شرکت قصد داشت تا حذف دکمه هوم را در آی‌فون 7 عملی کرده و آن را با یک دکمه مجازی جایگزین کند ولی به دلایلی، از انجام آن پشیمان شد.

تصاویر جدید فاش شده از آی‌فون 8

علاوه‌بر حذف کلید هوم، خبر‌ها حاکی از این بوده که اپل قصد دارد تا سنسور اثر‌ انگشت را با صفحه‌نمایش دستگاه ادغام کند. این درحالی است که در شایعات قبلی، برخی تصاویر نشان‌دهنده این بود که سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه انتقال می‌یابد. به‌هرحال، اطلاعات جدید را نمی‌توان تایید یا تکذیب کرد و برای پی‌بردن به مشخصات اصلی آی‌فون ۸ باید تا زمان معرفی این محصول صبر کنیم، هرچند قیمت آن در گذشته فاش شده بود.






منبع : شهرخبر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار