تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 01
مایکروسافت ید طولایی در زمینه خرید شرکت ها و استارتاپ های خلاق دارد. چندی پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که این شرکت قصد دارد تا شرکت هگزادایت که در زمینه خدمات امنیتی فعال است را خریداری کند. به تازگی این شرکت اعلام داشته که قصد دارد دوباره دست به جیب شده و شرکت Cloudyn را که در زمینه خدمات ابری فعالیت دارد خریداری کند.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت سه هفته قبل اعلام کرد که شرکت اسرائیلی هگزادایت را که در زمینه خدمات امنیتی فعال است به ردموند ملحق خواهد شد تا از سرویس های این شرکت را در ویندوز دیفندر Advanced Protection ادغام سازد و ویندوز را از مزایای سرویس امنیتی این شرکت که بر مبنای هوش مصنوعی شکل گرفته، بهره مند سازد.

روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که شرکت Cloudyn را نیز تصاحب خواهد کرد. خرید این شرکت که در زمینه خدمات ابری فعالیت دارد به خدمات رسانی بهتر مایکروسافت اَژور به مشتریان سازمانی کمک شایانی خواهد کرد؛ زیرا به لطف سرویس های این شرکت، مایکروسافت قادر خواهد بود سرمایه گذاری های خود را در سرویس های ابری بهینه سازد.

مایکروسافت عنوان داشته که این معامله این اطمینان را برای ردموندی ها ایجاد خواهند کرد که مشتریان به ظرفیت های مدیریت با کیفیت سازمانی و بالا جهت مشاهده مصرف، هزینه ها و عملکرد اَژور دسترسی خواهند داشت تا از یک سو بتوانند هزینه های خود را به درستی مدیریت کنند و از سوی دیگر از موفقیت تجارت خود اطمینان حاصل کنند.

Cloudyn پیش از این، از همکاران مایکروسافت بوده و برای مشتریان سازمانی و تجاری که از سرویس های اَژور و  همچنین دیگر پلتفرم های ابری استفاده می‌کردند، ابزارهای مدیریتی فراهم آورده است. مایکروسافت همچنین اعلام کرده یکی از ۵۰۰ شرکت لیست Fortune در آمریکا به سبب استفاده از ابزارهای تحلیل و مدیریت ابری این شرکت، ۲۸۶ درصد بازگشت سرمایه را تجربه کرده است.

شرایط این خرید اعلام نشده است و این خرید در مرحله تایید قانونی جهت نهایی شدن است. خرید دیگر شرکت ها توسط مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار