» وب
کد خبر: ۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 11
اگر بنا به هر دلیلی قرار است یک زبان خارجی را یاد بگیرید، قطعا ابزارهای تکنولوژیک جدید نظیر نرم افزارهای موبایل و وب یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. در این صورت شاید بد نباشد نگاهی به ابزار آنلاین LanguageZen بیندازید.

اگر بنا به هر دلیلی قرار است یک زبان خارجی را یاد بگیرید، قطعا ابزارهای تکنولوژیک جدید نظیر نرم افزارهای موبایل و وب یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. در این صورت شاید بد نباشد نگاهی به ابزار آنلاین
LanguageZen بیندازید.

این ابزار – اینجا - که البته هنوز در نسخه بتا قرار دارد، ادعا میکند که با همه سطوح آموزشی مطابقت دارد و یکی از سریع ترین روش ها را برای یادگیری زبان های خارجی در اختیار دارد. البته در حال حاضر تنها زبان اسپانیایی بر روی این ابزار قابل یادگیری است اما گفته شده که به زودی تعداد زبان های خارجی قابل فراگیری توسط این ابزار به شدت توسعه پیدا خواهد کرد.

مسئولان این ابزار اذعان کرده اند که نتایج کار با LanguageZen بسیار تاثیر گذار و قابل توجه است. تا جایی که یکی از این مقامات گفته: ما حدود 86 ساعت کورس درسی زبان اسپانیایی را تنها در 25 ساعت ارائه میکنیم که از این جهت 1.5 برابر سریع تر از ابزار Doulingo است.

نکته جالب این ابزار این است که از موسیقی و سایر موضوعات مورد علاقه کاربر برای آموزش زبان بهره میگیرد. وب سایت LanguageZen در باره تطابق با سطح آموزشی مختلف کاربران میگوید: اگر با دانش قبلی در مورد زبان وارد این ابزار شوید ما خود را با سطح مورد نظر شما هماهنگ میکنیم. اگر فرایند یادگیری شما کند باشد، ما به شما در مواردی که مشکل یادگیری دارید، کمک میکنیم.

در واقع سیستم با فرایند یاد گیری شما به شکل هوشمندانه بهبود پیدا میکند و اگر برای مثال شما یک موضوع را با استفاده از موسیقی بهتر فرا گرفته باشید، این موضوع برای آینده مد نظر قرار میگیرد.

در حالی که این ابزار هنوز در مراحل اولیه تدوین و تکمیل خود است، با توجه به ادعاهای مطرح شده، رصد تحولات و تکمیل آن میتواند موضوع جالب توجهی باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار