تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 18
کاربران سرويس اينترنت ۵۱۲ کيلوبيتي دانلود نامحدود مخابرات عليرغم رد اختلال از سوي شرکت مخابرات ايران به ادامه‌دار شدن اين اختلال معترض‌اند.
به گزارش آی تابناک : گلايه کاربران سرويس اينترنت 512 کيلوبيت بر ثانيه نامحدود مخابرات از کندي و اختلال سرويس ادامه‌دار شده است.

هفته پيش مشترکان اين سرويس از بروز اختلال چند روزه خبر دادند. مشابه اين اختلال پيش از اين نيز در آخرين روزهاي سال 95 و نخستين روزهاي سال 96 گزارش شده بود که طي آن به مدت چند روز سرويس اينترنت نامحدود مخابرات با کندي و اختلال شديد همراه شد.

کامران کاظمي معاون تجاري مخابرات منطقه تهران اما بروز اختلال در بازه ياد شده را رد کرد.

با اعلام گلايه کاربران اين سرويس در گزارشي با عنوان «اختلال دوباره در سرويس‌ دانلود نامحدود مخابرات/ انتقاد کاربران از کيفيت متفاوت اينترنت نامحدود و حجمي»، سخنگوي شرکت مخابرات ايران درباره اختلال اخير با رد هر گونه اختلال يا کندي پيش‌بيني نشده در ارائه اينترنت پرسرعت تأکيد کرد: سرويس اينترنت مخابرات طبق قوانين کميسيون تنظيم مقررات، ارتباطات و قرارداد في‌مابين در اختيار مشترکان قرار مي‌گيرد. 

رد بروز کندي و اختلال در سرويس دانلود نامحدود در حالي است که مشترکان سرويس 512 کيلوبيت بر ثانيه دانلود نامحدود مخابرات تا اين لحظه از ادامه اختلال خبر مي‌دهند و گلايه دارند.

آيا شما هم در استفاده از اين سرويس با مشکل مواجه شده ايد؟!





منبع : فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار