کد خبر: ۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 11
آن روزهایی که امکان اجرای ویندوز تنها از روی دیسک سخت وجود داشت، گذشته است.همیشه یک گزینه دومی وجود دارد و این گزینه دوم اکنون میتواند حمل کردن ویندوز مخصوص به خود شما در یک USB باشد. امروز دیگر نیازی به اجرای ویندوز از روی دیسک سخت نیست و اگر دوست داشته باشید همه نسخه های ویندوز را میتوانید بر روی USB خود نصب و اجرا کنید.

آن روزهایی که امکان اجرای ویندوز تنها از روی دیسک سخت وجود داشت، گذشته است.همیشه یک گزینه دومی وجود دارد و این گزینه دوم اکنون میتواند حمل کردن ویندوز مخصوص به خود شما در یک
USB باشد. امروز دیگر نیازی به اجرای ویندوز از روی دیسک سخت نیست و اگر دوست داشته باشید همه نسخه های ویندوز را میتوانید بر روی USB خود نصب و اجرا کنید. برای این کار تنها به ابزاری به نام WinToUSB نیاز دارید. و اگر نرم افزار و سخت افزار لازم در اختیار شما است، کار تمام است!

اکنون چند نمونه نرم افزار برای اجرای ویندوز از روی USB فلش موجود است. اما امروز میخواهیم در مورد یکی از بهترین آنها صحبت کنیم.

برای شروع لازم است که ابتدا ابزار WinToUSB را از وب سایت اصلی آن در اینجا دانلود کنید. همچنین لازم است نسخه ISO ویندوز خود را نیز در اختیار داشته باشید.

نصب و اجرای ویندوز از فلش USB با ابزار WinToUSB


سپس از داخل ابزار فایل ISO را به نرم افزار معرفی کنید و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، این فایل در قسمت operating Systems نمایش داده میشود.

در گام بعدی باید فلش USB خود را برای انجام عملیات معرفی کنید و حتما به خاطر داشته باشید که USB شما باید حافظه ای در حد 32 گیگابایت یا بیشتر داشته باشد و اگر سرعت خواندن و نوشتن آن بالاتر باشد، سیستم عامل نهایی شما بهتر عمل خواهد کرد. در گام بعدی عملیات نصب ویندوز بر روی USB آغاز میشود.

اما اگر به جای فایل ISO از CD یا DVD ویندوز استفاده میکنید، لازم است که همه مراحل بالا را طی کنید و تنها به جای انتخاب ISO گزینه مربوط به CD را انتخاب کنید. بعد از همه اینها ویندوز بر روی فلش USB شما نصب میشود و از این به بعد یک ویندوز همراه دارید که میتوانید آن را در هر کجا که لازم بود اجرا کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار