تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 15
در ماه می، اعلام شد که اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید با نام «آرشیو» است و به کمک آن، می‌توانید پست‌های خود را بدون نیاز به حذف آن‏ها، آرشیو کنید. این قابلیت، به‌تازگی برای تمامی کاربران اینستاگرام عرضه شده است.
به گزارش آی تابناک : اینستاگرام در رابطه با قابلیت «آرشیو» می‎گوید که این ویژگی، "به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌هایی را که پیش‌تر با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند، به مکان دیگری انتقال دهند که به صورت خصوصی قابل مشاهده است". هم‌چنین، اعلام شده است: «پروفایل‌تان، نشان می‌دهد که شما چه فردی هستید و با شما در طول زمان، تکامل می‌یابد. با قابلیت "آرشیو"، شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای شکل دادن به پروفایل خود دارید».

به احتمال زیاد، شما نیز اکنون به قابلیت «آرشیو» دسترسی خواهید داشت؛ این ویژگی همان‌طور که گفته شد، برای مواقعی کاربرد خواهد داشت که نیاز دارید تا پست‌های به اشتراک گذاشته‌تان را برای مدتی مخفی کنید. با انتخاب گزینه «آرشیو» پس از لمس آیکون "..." در بالای هر تصویر یا ویدیویی که با دیگران به اشتراک گذاشتید، می‌توان آن پست را «آرشیو» نمود و پست‌های آرشیو شده با انتخاب آیکون «ساعت» در بالای پروفایل اصلی شما، قابل دسترسی است.

البته در صورتی‌که این ویژگی هنوز برای پروفایل شما ارائه نشده است، چندان جای نگرانی وجود ندارد زیرا تا چند روز آینده، حتماً به این قابلیت جالب دسترسی خواهید داشت؛ بدون آنکه نیاز باشد تا برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه به‎روزرسانی نمایید. توجه داشته باشید که با آرشیو نمودن یک پست یا بازگردان آن به پروفایل خود، دنبال‎کننده‎‌ها (فالور) متوجه این تغییرات نمی‎شوند؛ هم‎چنین با خارج نمودن یک پست از حالت «آرشیو»، امکان تغییر زمان انتشار آن وجود ندارد. 







منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار