کد خبر: ۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 15
ابزارها و برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیوها این روزها بسیار زیاد و متنوع هستند، اینقدر زیاد هستند که گاهی ما برای انتخاب گزینه مناسب برای انتخاب ابزار مناسب جهت ویرایش عکس و ویدیو‌ها دچار سردرگمی می‌شویم. در این مقاله، اپلیکیشن‌های برتر در این حوزه را برای شما معرفی‌ می‌کنیم.
به گزارش آی تابناک : روزانه کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف هزاران هزارعکس از خود، رویدادهای مهم زندگی‌‌شان، اتفاقات مختلف در شهر و کشوری را که درآن زندگی می‌کنند منتشر می‌کنند. همه سعی می‌کنند عکسی که منتشر می‌کنند، جالب‌تر و بهتر از عکس‌هاس دیگران باشد، به همین خاطر سعی می‌کنند از نوآوری‌های زیادی برای متمایز کردن عکس‌های خود استفاده کنند. ابزارها و برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیوها این روزها بسیار زیاد و متنوع هستند، اینقدر زیاد هستند که گاهی ما برای انتخاب گزینه مناسب برای انتخاب ابزار مناسب جهت ویرایش عکس و ویدیو‌ها دچار سردرگمی می‌شویم. در این مقاله، اپلیکیشن‌های برتر در این حوزه را برای شما معرفی‌ می‌کنیم.

برای طرفداران عکس، اینستاگرام حرف اول را می‌زند. اینستاگرام اپلیکیشن محبوب عکس‌دوستان و عکاسان است. به وسیله این اپ می‌توان عکس‌های زیبایی را ثبت و ادیت کرد. اولین و محبوب‌ترین ابزار برای ویرایش عکس و ویدیو و انتشار، خود اینستاگرام است. شبکه اجتماعی که روزانه هزاران هزار عکس و ویدیو روزانه در آن منتشر می‌شود. شما از طریق این ابزار می‌توانید عکس‌های خود را با فیلترهای متنوع و همچنین تنظیم نور، رنگ و غیره ویرایش کنید و برای دوستان خود هم در اینستاگرام و هم در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن "VSCO Cam"، امکان ثبت و ادیت عکس‌ها را با ابزارهای بسیار و فیلترهای متنوع و همچنین به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های مختلف اجتماعی به شما می‌دهد. یکی از دلایل توانمندی این اپلیکیشن برای ادیت عکس‌ها، همکاری توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن با ادوبی‌ها بوده و از ابزار‌ها و فیلتر‌های آن‌ها در این اپلیکیشن استفاده شده است؛ اپلیکیشن "VSCO Cam"، راهی بود برای عرضه فیلتر‌های آن‌ها در دستگاه‌های هوشمند (موبایل و تبلت‌ها). اگر شما برنامه ویرایشی ساده‌ای می‌خواهید که افکت‌ها و فیلترهای مختلفی را در اختیار شما قرار دهد. "VSCO Cam"  بهترین گزینه برای شماست. 

اپلیکیشن "Pixlr Express"، محصولی از شرکت بسیار مشهور و باسابقه اتودسک (Autodesk) است. اتودسک را خیلی‌ها می‌شناسند، برنامه بسیار مشهور اتوکد محصول همین شرکت است! پس انتظار درست و به جایی داریم که اپلیکیشن پیکسلر اکسپرس نیز محصول مناسب و چشم‌گیری باشد. 




منبع : فیسیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار