کد خبر: ۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 15
در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی امسال (E3 2017) تعداد بسیار زیادی از محتواهای جدید واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی شد. این محتواهای جدید در یک نگاه کلی عنوان های جدیدی که از سخت افزار تازه واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند را در اختیار علاقه مندان قرار داد.

به گزارش آی تابناک : عنوان Bravo Team یکی دیگر از بازی های واقعیت مجازی پلی استیشن است که از کنترلر جدید پلی استیشن به نام Aimm که یک تفنگ هدف گیری است؛ پشتیبانی می کند. این کنترلر چند ماه پیش همزمان با رونمایی بازی Farpoint به صورت رسمی معرفی شد.
برای آشنایی بیشتر با بازی Bravo Team شما را به تماشای تریلر معرفی این بازی دعوت می کنیم. انتظار می رود این بازی اواخر سال میلادی جاری منتشر شود.

Bravo Teamبازی واقعیت مجازی Bravo Team یک بازی به سبک تیرانداز است و داستان آن در یکی از شهرهای مدرن اروپای شرقی روایت می شود. داستان از جایی آغاز می شود که گارد محافظتی رئیس جمهور در انجام مأموریت خود اشتباه می کنند و همین اشتباه منجر به ترور رئیس جمهور lمی شود. در این زمان هنگامی که کشور در حال نابودی است، وظیفه شما و هم تیمی هایتان این است که کشور را از این بحران نجات دهید.


منبع : گیکی گجت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار