کد خبر: ۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 14
تصاویر جدیدی از آیفون 8 در وب سایت Reddit منتشر شده است. با توجه به آنچه این وب سایت بیان کرده، این تصاویر از منابع معتبری تهیه شده است.
به گزارش آی تابناک : تصاویر جدیدی از آیفون 8 در وب سایت Reddit منتشر شده است. با توجه به آنچه این وب سایت بیان کرده، این تصاویر از منابع معتبری تهیه شده است. با فيسيت همراه باشيد.

در تصاوير منتشر شده، صفحه نمایش گوشی به طور کامل جلوی گوشی را پوشانده است و در زیر صفحه نمایش، نوار باریکی نشان داده شده که شاید محل قرارگیری سنسور اثر انگشت باشد. احتمال می رود در زیر صفحه نمایش این گوشی شاهده به بهره گیری از تکنولوژی حسگر اثرانگشت باشیم .

دوربین 8 همانگونه که پیش تر بیان کردیم دوگانه عمودی است این در حالی است که دوربین 7اس و 7اس پلاس به ترتیب تکی و دوگانه افقی می باشد.

اگر این گفته ها درست و صحیح باشد بی شک آیفون ۸ دارای طرحی زیبا است.  در بالای صفحه این گوشی در قاب جلویی، وجود یک سنسور می تواند توجه مخاطب را به خود جذب کند.  البته در پشت گوشی نیز شاهد دوربین دوگانه ی  عمودی هستیم .

هر سه مدل آيفون 8، 7اس پلاس و 7اس را در زیر می بینیم . دوربین 8همانگونه که پیش تر بیان کردیم دوگانه عمودی است این در حالی است که دوربین 7اس و 7اس پلاس به ترتیب تکی و دوگانه افقی می باشد.

آيفون 8

 با معرفی آیفون جدید حدود 2 ماه دیگر حقیقت موضوع آشکار می شود. البته باید منتظر ماند که اپل مانند دیگر کمپانی ها مثل سامسونگ در لحظه آخر تصمیم خود را در مورد بهره گیری از حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش تغییر می دهد یا اینکه با ریسك پذیری این کار را انجام می دهد و آیفون 8 به عنوان اولین گوشی می باشد که این تکنولوژی را بکار گرفته است.




منبع : دیجی رو 

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار