تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 13
اگرچه سامسونگ بیشتر تمرکز خود را بر روی محصولات بالارده و پرچمدار و مخصوصاً گوشی های موبایل سری S قرار داده، اما با بازار محصولات میان‌رده نیز غریبه نیست و برای به دست آوردن بازار در کشورهای در حال توسعه، هر چند وقت یک بار محصولی ارزشمند در این دسته‌بندی نیز معرفی می‌کند.

به گزارش آی تابناک : با مشاهده رندرهای گلکسی سی 10 می‌توان حدس زد محصولی کاملاً متفاوت از سامسونگ در راه است. با فيسيت همراه باشيد.

همانطور که میدانید تا به این لحظه تصاویر و اطلاعات مختلفی در مورد پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ با نام گلکسی سی ۱۰ منتشر شده است که برخی از این شایعات از رونمایی زود هنگام این دستگاه خبر میدهند. حال در این بین امروز یک رندر گرافیکی جدید از این دیوایس به بیرون درز کرده است که طراحی این دستگاه را از جهات مختلف به نمایش گذاشته است.

براساس تصاویر سامسونگ گلکسی C10، این محصول نه تنها در بین دستگاه‌های میان‌رده، بلکه بین تمامی گوشی های موبایل سامسونگ، خاص و منحصربه‌فرد خواهد شد، چرا که قرار است به یک دوربین دوگانه مجهز شود. این رندرهای گلکسی سی 10 توسط کاربر محبوب توییتر در صفحه Tech Leaks SupaStar و با نام کاربری OnLeaks@ ایجاد شده‌اند. اگر این رندرها واقعی باشند، باید آن‌ها را بر اساس فایل‌های CAD کارخانه‌ای دانست.

  • Galaxy C10 از لحاظ طراحی همانند نسل پیشین خود یعنی گلکسی سی ۹ پرو میباشد البته با این تفاوت که این اسمارت فون در پنل پشتی به جای یک سنسور با دو سنسور تصویر برداری همراه خواهد بود.
  • در این اسمارت فون سنسور اثر انگشت به کار رفته برای دسترسی سریع به دستگاه برخلاف نسل های قبلی که در پنل پشتی دستگاه قرار داشتند به پنل جلویی و به زیر دکمه ی هوم فیزیکی انتقال یافته است.
  • قلب این دیوایس به احتمال زیاد با تراشه ی کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ قدرت خواهد گرفت.
  • در رندرهای گلکسی سی 10 شاهد فلاش LED دوگانه و دکمه فیزیکی دستیار بیکسبی هستیم.
  • براساس تصاوير منتشر شده ميتوان، پورت جک صوتی 3.5 میلی‌متری و یو اس بی نسخه C را در دستگاه دید.
  • انتظار میرود که این دستگاه با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی به عنوان جانشینی برای سی ۹ پرو به بازار عرضه شود.

گلكسي سي 10

 

 

منبع : دیجی رو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار