به گزارش آی تابناک : به نقل از زد دی نت بیزنس چت به کاربران اجازه می دهد که کسب و کارها را از طریق مرورگر سافاری، سیری، جستجوی اسپات لایت و اپلیکیشن نقشه اپل پیدا کنند. مضاف بر این پرداخت ها در بیزنس چت از طریق Apple Pay انجام می شود، و کاربران می توانند به لطف یک برنامه ریز درون برنامه ای قرار ملاقات های خود را هم برنامه ریزی نمایند.
کسب و کارها می توانند به لطف اپلیکیشن های درون برنامه ای بیزنس چت گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهند، و حتی به کاربران نصب اپلیکیشن آی مسیج خود را پیشنهاد کنند. در حال حاضر شرکت های بزرگی همچون LivePerson، Salesforce، Nuance و Genesys میان سرویس های خدمات مشتریان خود و بیزنس چت اپل ایجاد تعامل کرده اند.
آقای Robert Weideman، معاون اجرایی کمپانی Nuance در خصوص بیزنس چت این گونه توضیح می دهد: «همانطور که سیری استفاده از دستیارهای هوشمند را میان مردم فراگیر کرد، امکان گفتگو با کسب و کارها در آی مسیج هم با این هدف فراهم شده تا مردم به طور مستقیم و با تسلط بیشتری نسبت به سرویس های خدمات مشتریان پیام محور بتوانند با کسب و کارها در ارتباط باشند».
در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند با مراجعه به وبسایت Business Chatنسخه پیش نمایش آن را امتحان کنند.