کد خبر: ۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 08
بعد از انفجار گلکسی نوت 7 و مشکلاتی که برای کمپانی سامسونگ به وجود آمد، شایعاتی مبنی بر توقف تولید سری گلکسی نوت منتشر شد و خیلی از کاربران انتظار معرفی نوت جدیدی را از این سازنده کره‌ای نداشتند؛ اما اکنون سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد مدل جدیدی از فبلت سری گلکسی نوت خود را در سال 2017 میلادی رونمایی خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از BGR تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مشخصات فنی گلکسی نوت 8 منتشرشده و با تصاویری از آن نیز روبه‌رو شده‌ایم. اکنون شایعه جدیدی درباره زمان‌بندی گلکسی نوت 8 به گوش می‌رسد، بر این اساس احتمالاً فبلت پرچم‌دار سامسونگ زودتر از آنچه انتظار داریم رونمایی و عرضه خواهد شد؛ شاید در اواخر ماه اوت یا اوایل سپتامبر سال جاری میلادی شاهد ورود گلکسی نوت جدید به بازار باشیم.

گلکسی نوت 8 دارای بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه بوده و با مجهز شدن به دو پردازنده مختلف به دست کاربران می‌رسد، به‌طوری‌که گفته می‌شود در بازار آمریکا از اسنپدراگون 835 استفاده شده و در بیشتر بازارها با اگزینوس 8895 عرضه می‌شود.

گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد که بزرگ‌تر از گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود و همراه با آن از حافظه رم 6 گیگابایتی و اندروید نوقا استفاده می‌شود.

شایعات اعلام می‌کند گلکسی نوت 8 به اندروید 7.1.1 مجهز می‌شود و هنوز دقیقا نمی‌دانیم اندروید O برای این دستگاه منتشر خواهد شد یا نه؛ گوگل می‌خواهد اندروید جدید را در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی وارد گوشی پیکسل 2 کند. احتمالاً سامسونگ خیلی زودتر از گلکسی نوت 8 رونمایی می‌کند و بعید است منتظر انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید بماند، شاید بعد از آن به‌روز رسانی اندروید O برای فبلت پرچم‌دار سامسونگ عرضه شود.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار