کد خبر: ۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 June 07
شرکت دیشب در جریان کنفرانس WWDC 2017 به طور رسمی از نسخه جدید کیبورد اختصاصی و بی‌سیم خود با نام مجیک کیبورد (Magic Keyboard) و نسخه جدید قلم دیجیتال خود با نام اپل پنسل (Apple Pencil) رونمایی کرد. بنا به گفته اپل، اپل پنسل سریع‌ترین قلم دیجیتال دنیا است!

به گزارش آی تابناک : به نقل از آی سی تی پرس اپل در بخش کوتاهی از کنفرانس WWDC 2017 در رابطه با نسخه جدید مجیک کیبورد و قلم استایلوس جدید خود صحبت کرد و از این محصولات پرده برداشت. چندی پیش شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که سرفیس پن (Surface Pen) سرعت عملکردی دارد که دو برابر از سرعت عملکرد اپل پنسل بیشتر است. این ادعا در آن زمان صحیح بود، اما ظاهرا این مسئله اپل را ناراحت کرد!

 

 

بنابراین اپل در کنفرانس WWDC 2017 به طور رسمی از نسخه جدید اپل پنسل رونمایی کرد و رسما مدعی شد که این قلم دیجیتال، سریع‌ترین قلم دیجیتال فعلی موجود در دنیا است! اپل اشاره داشته که میزان تأخیر عملکرد نسخه جدید اپل پنسل فقط 20 میلی ثانیه است. شاید جالب باشد بدانید که تأخیر قلم سرفیس پن برابر با 21 میلی ثانیه عنوان شده بود! با این حال اپل در مورد سطوح فشاری که این قلم قادر به درک آن‌ها است، هیچ اطلاعات دقیقی ارائه نکرده است.

اما علاوه بر قلم جدید اپل پنسل، در جریان کنفرانس WWDC 2017 شاهد معرفی نسخه جدید مجیک کیبورد اپل هم بودیم. این کیبورد بی‌سیم این بار به NumPad یا همان بخش اختصاصی اعداد در سمت راست کیبورد مجهز است. قرار است این محصول یا قیمت 129 دلار در ایالات متحده عرضه شود.

 

 

نسخه جدید مجیک کیبورد به فلش‌های ناوبری هم مجهز شده که وضعیت خوبی را برای علاقمندان به گیم‌ فراهم می‌کند. این کیبورد از نام‌پد دارای پورت لایتنینگ با باتری‌های داخلی قابل شارژ بهره می‌برد و باتری آن با یک بار شارژ می‌تواند تا یک ماه انرژی مورد نیاز کیبورد را تأمین کند. بنا به ادعای اپل، کیبورد مذکور با سیستم‌عامل مک اواس 10.12.4 یا بالاتر و آی‌او‌اس 10.3 یا بالاتر سازگاری دارد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار